Gå til innhold

Razer Naga til FPS-gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei!

Har prøvd den ett par ganger. Den er lagd spesiellt til gaming, så vil tro den funker ganske så bra. I og med at det er 17 knapper på musa så er den yppelig til feks WoW, der du kan key-binde de fleste! :) Hører og at det er en spesiell tråd/kabel i ledningen slik at den reagerer fortere. Altså, hvis du skyter mot en på CS samtidig som han skyter på deg vil jeg tro din kule treffer først pga denne tråden i ledningen. Dårlig forklart, i know..

Men uansett.. Etter de gangene jeg har prøvd den, føles dette som den optimale gaming musen til skytespill og MMORPG! :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Selv synes jeg det virker rotete med alle disse knappene. Har en Steelseries WOW-mus. Den er helt forferdelig synes jeg og ble bare brukt i noen få timer...

Bruker nå Logitech G5 som jeg synes fungerer bra, men savner litt min gamle MX1000.

Lenke til kommentar

Kan anbefale Naga til alle spill på det sterkeste.

Har selv denne og brtukt den siden release. I Aion og wow er det genialt med alle knappene på tommelen. ( Aion suger da ;) )

Spiller mye quakelive.com og bruker knapp 1 gauntlet 2 machine gun og 3 til zoom på rail .

Modern Warefare 2 er 1 og 2 granater mens 3 er sikte skyte tingen.

Responsen er kjapp på den, den ser stor ut, men er egentlig veldig liten. Og har du "Claw Grip" på musa som meg er det enda bedre. Jeg har små fingre og holder den som en Claw ( søk google Claw mouse grip om du ikke skjønner ;) )

Sammenlignet med en Logitech MX mus er den mindre.

Jeg angrer ikke ett sekund på dette kjøpet, og vurderer faktisk å kjøpe en til for backup om den ene mystisk skal ryke. Da jeg spiller mye quakelive :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...