Xscaro Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei, Jeg har for øyeblikket et ganske utvidet lyd- og bildesystem hjemme, med en HDTV, en Onkyo TX-SR607 forsterker, og en XboX 360, som da kjører i HD og med optisk lyd. Jeg har i tillegg en bærbar PC, som jeg kun kjører lyden med en enkel 3,5mm - jack, men bildet går på DVI. Det som plager meg mest, er at jeg har en bærbar pc stående midt oppi det her, og jeg vil gjerne bytte den ut med en kraftig gaming-pc, som - om mulig - står i et media center kabinett. Minimum spesifikasjoner; HD-bilde Optisk eller Coaxial lyd ut 4gig ram, Har ikke behov for noe som helst software, da alt ligger klart på en bærbar harddisk, hvilket vil senke prisen noe, om ikke all verden. ganske diffust, så det er mest sansynlig mange forskjellige løsninger, men jeg setter pris på alle! Maks pris: 7-9.000,- Endret 30. november 2009 av Xscaro Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 https://prisguiden.no/profil/lister/105959 Har linket en relativt kraftig maskin med ett veldig bra lydkort. Maskinen vil kunne kjøre alle dagens spill på full pupp og directX 11. Bluerayleser er inkludert, 4GB raskt minne. I5 750 CPU som blant annet har turbomode og er ellers svært overklokkingsvennlig. Har ikke inkludert harddisk siden du nevnte at du hadde dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå