Gjest Someweirdshitgoingon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg og har til det vanlige så og si ingen følelsemessige reaksjoner(blir så og si aldri, genuint lykkellig/glad, trist etc) I løpet av de siste månedene har jeg hatt episoder der jeg får en følelse som går til det ekstreme. Jeg blir helt satt ut, får frysninger over hele kroppen, sansene blir forsterket, Puster jeg dybt forsterker det følelsen og det blir enda mer ekstremt. På en måte er det ekstremt deilig følelse, men den hemmer meg også i dagligdagse gjøremål. Det har var i ganske mange timer nå Hypotesen vil være at jeg får endorfin / singnalstoff utbrudd og siden dette er en sjelden vare for kroppen min, reagerer jeg såpass kraftig på det. Kan jeg være inne på noe? Eller kan det være angst? enenste problemet er at jeg egentlig ikke er redd for noe eller nervøs . . Går til legen, men har såpass vanskeligheter med å forklare meg. Så han sliter veldig med å kartlegge problemene jeg har. Det jeg lurer på er om det er på grunn av fortrengt følelseliv at det oppleves såpass kraftig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå