Gå til innhold

Hvorfor kjøpte dere MW2?

Anbefalte innlegg

spiller bare promod i cod4 ofc..

Aha, du spiller promod i CoD4? Men da er du jo pro, og da er det jo rart at ikke er enige med deg og faktisk spiller et spill med matchmakingsystem som du er for l33t til å spille med. Skjønner det ikke. :dontgetit:

Det som er greia med ProMod er at alt er mye mere balansert en på vanlige servere.

Du kan bare bruke bestemte våpen, og perks kan du ikke bestemme selv.

Promod er rett og slett genialt, synd det ikke finnes i MW2, for det er kjempebra til å spille matcher på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MW2 er dritt spill. rett og slett DRITT. Jeg og min kompis klarer ikke å connecte til hverandre, verken private match elelr spesial OPS. Vi har begge Open nat. Rett og slett DRITT. Angrer så mye at jeg kjøpte dette DRITT spillet. Tilbake til COD4

Lenke til kommentar
MW2 er dritt spill. rett og slett DRITT. Jeg og min kompis klarer ikke å connecte til hverandre, verken private match elelr spesial OPS. Vi har begge Open nat. Rett og slett DRITT. Angrer så mye at jeg kjøpte dette DRITT spillet. Tilbake til COD4

Hadde samme problemet i begynnelsen med å connecte til bror min. Løsningen var at han skaffet seg en ny ruter. Det at det er Open NAT betyr ikke at alt er i orden tydeligvis...

Du burde ikke skylde på spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kjøpte det fordi MW var awesome, og tenkte at oppfølgeren sikkert var awesome også!

Har ikke merka noe trøbbel med multiplayerdelen enda. Har connecta med folk både specops og matchmaking, og begge funka utmerket :)

Har BTW aldri vært noen klanspiller, så kanskje derfor jeg synes som jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjøpte MW2 på grunn av strålende singelplayer i det første spillet, og fordi jeg rett og slett elsket multiplayeren. Og jeg er like fornøyd med toeren.

Lenke til kommentar
Fordi at dette spillet uten tvil er publicspilling perfeksjonert til det aller ypperste. Dette er online FPS sitt WoW - spillet absolutt alle skal måles opp mot, men hvor hvert eneste kommer til å feile like miserabelt.

Det er vel litt å ta i. Kommer til å komme mange spill som kan måle seg med det. Og som kommer til å knuse det. Det er 100% sikkert. Å sammenligne det med hva wow er i mmorpg verden er å ta i.

Har ikke kjøpt spillet. Liker bare å snakke dritt om det.

Det er et public spill ja. Men det som er at de som spiller/spilt i klan blir fort lei public. Selvfølgelig synes de som ikke har spilt i klan at dette spillet er helt genialt. Men det er fordi de er uvitende. Klan spilling gir så mye mer. Og ikke bare det, dedi servere ville gjort spill opplevelsen i MW2 så mye mye bedre. Tenke å logge på en server hvor du har spilt mot folkene før. Du vet at den serveren holder en høy standard når det kommer til lagarbeid osv. Og serveren du spilte på hadde de reglene som du likte. Er spesilt glad for at mange CoD4 servere har gjort last stand, martyr og jugg ulovlig. Kan ikke tenke meg hvordan CoD4 ville ha vært hvis det var som mw2. Hadde vel sluttet å spille det for lenge siden (spiller det fremdeles o.O)

Trådstarter er vel en klan spiller regner jeg med.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Haha, ler så jeg griner hver gang "l33t" PC spillere snakker om promod og restriksjoner på ditt og datt. Er man så pro som man skal ha det til takler man alt av våpen og perks som er i spillet, og det skal ikke være noen grunn til å banne noen verdens ting. Takler man ikke at folk har jugg eller martyrdom så er man rett og slett ikke så "pro" som man skal ha det til.

Lenke til kommentar

Begynner å angre litt nå..

I dag har det vært enten lagg, eller så har det vert mye fusk. Wall hack og aimbot prates det litt om på serverene før folk disconecter.

Når noen vinner med 25/2 k/d ratio og har kun hodeskudd.. ja da er det ikke så morro lenger.

Ikke går det ann å kicke noen heller... (ingen å klage seg til heller.. :p )

Virker faktisk så om folka kan ture frem uten at noen bryr seg.

Har jo komt 4-5 oppdateringer til spillet alt. Uten at jeg klarer å finne ut hva som er oppdatert, men IWnet trenger en total overhaling. Det er sikkert..

Blir ikke mange flere dager som i dag før spillet er pakket bort..

Forresten hvordan er kjøpsloven når det gjelder heving av kjøpet ? Har jo fått en vare jeg ikke er fornøgd med...

Lenke til kommentar

Kjøpte det for at CoD4 var det beste spelet eg har spelt. Og når eg fekk høyre at MW2 skulle komme, so bestillte eg det med ein gang! Og det har eigentlig ikkje skuffa meg. Men noko er som det ikkje skal. Men alle spel er vel ikkje perfekte?

btw, Sniper, det suger jo vilt! Kor mange skudd skal til for å drepe? Hjelper stopping power på det? :p

Sniperane i Spec Ops og singelplayeren er jo kjempegode.

Lenke til kommentar
Haha, ler så jeg griner hver gang "l33t" PC spillere snakker om promod og restriksjoner på ditt og datt. Er man så pro som man skal ha det til takler man alt av våpen og perks som er i spillet, og det skal ikke være noen grunn til å banne noen verdens ting. Takler man ikke at folk har jugg eller martyrdom så er man rett og slett ikke så "pro" som man skal ha det til.

Noen som har spilt cod serien i årevis , de spiller på et høyt nivå.Mange tjener penger på det , public med martydrom og alt det der er bare kjedelig pga at man ikke kan spille det i vanlig promod. Jeg suger sikkert i pam4 eller vanlig public som dere kaller det og public for meg er unranked :) jeg bryr meg ikke om rank osv , det er jo stor forskjell.

Og hvor gøy er det ikke å sitte på fredagskveld med klanen , med opptil 6-7 stk å snakke på vt , noen er drita og spille ? Mye morro og mer sosialt ;)

Endret av eSuba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...