Gå til innhold

Hvorfor kjøpte dere MW2?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor dere kjøpte MW2? Jeg avbestilte min bestilling pga at det ikke ble dedicaded servers. Det er så tragisk , konsoll ødelegger alt sammen ! Dette spillet suger til clanspill og er ikke vits å kjøpe det før dedicaded servers. IW har driti på draget..Hvorfor støtter dere IW ? Bare tragisk hele opplegget..Syntes CoD4 eier mw2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du avbestilte spillet, hvordan kan du vite at cod4 eier mw2?

Har spilt hos en venn , hva er vitsen å kjøpe et spill med bare public og noobtube våpen ?

Har noen av dere spilt i klan eller spilt på et høyere nivå? Da skjønner dere hva jeg mener , spiller bare promod i cod4 ofc..

Lenke til kommentar

Kjøpte det fordi jeg trengte noe å henge fingrene i etter å ha sluttet med WoW, i tillegg til at omtrent alle vennene mine kjøpte det.

Er ingen klanspiller, og synes matchmakingsystemet er relativt greit.

Endret av mr_blue_
Lenke til kommentar

Kjøpte det pga. at jeg elsket multiplayer på COD4.

Jeg har aldri spilt i clan, så dedicated servers har ikke så mye å si for meg, dog jeg ble skuffet over at de utelot dedicated servers.

Men, jeg ga spillet en sjangse og det har overhodet ikke skuffet.

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar
nå tar vel TS litt hardt i syns jeg. gi det en sjangs :p

Hehe , rører ikke det spillet før dedicaded servere kommer xD har blitt kalt en hacker og cheater opp til flere ganger under en kamp, lurer på hvordan mw2 blir hvis det blir dedicaded servers. Har ikke iw tjent 3MRD kr på det alt? Da burde de lage dedicaded servere sånn at flere kjøper det.

Public blir for kjedelig og lite nivå for meg gitt, derfor jeg ikke spiller på ranked server, spiller med noen av verdens beste spillere til tider, artig å se de spille.Det blir noe helt annet enn bare et spill :)Alltid morsomt å trene i cod4 på taktikker,nades osv. Det som gjør spillet gøy , det er synd man ikke har samme mulighet som i MW2 :(

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor dere kjøpte MW2? Jeg avbestilte min bestilling pga at det ikke ble dedicaded servers. Det er så tragisk , konsoll ødelegger alt sammen ! Dette spillet suger til clanspill og er ikke vits å kjøpe det før dedicaded servers. IW har driti på draget..Hvorfor støtter dere IW ? Bare tragisk hele opplegget..Syntes CoD4 eier mw2

Hvorfor man støtter IW? Hvorfor skulle man ikke støtte IW? De har laget det som var det beste online FPS spillet trolig ever i MW1, og de følger opp med å lage et enda bedre spill med MW2. Hvis det er noen du skal være forbanna på er det vel Activision, som tvinger fram et system for å spare penger, ikke de som faktisk lager et spill som er underholdende til tusen selv med et ubrukelig matchmaking system.

Lenke til kommentar

Lasta først fra sjørøverbukta for å teste singleplayer, og likte det såpass godt at jeg kjøpte det på steam. Aldri spilt cod4, men har erfaring med dedikerte servere fra andre spill. Kan ikke si jeg savner det, siden jeg da ikke spiller i klan. Eneste som er kjipt syntes jeg er intermission =) Skulle hatt muligheten for å skrive der elns. Er absolutt ingen statshore, men gjør det ganske over gjennomsnitlig bra (Noen ganger veldig bra, noen ganger veldig dårlig) - så ler jeg av alle som syter og griner fordi ting ikke går deres vei. Har kun hatt problemet med å falle ut midt i et spill 1 gang enda, og det er jo mer enn godkjent fra min side iallefall.

Litt drittunge av deg å syte over noobtube (granat kastern festa til assaultvåpen såvidt jeg har skjønt) når du ikke har spilt mer enn 2 timer. Ja jeg vet du ikke skrev hvor lenge du har spilt, men når du syntes det var så fantastisk drittspill uten dedikerte servere, regner jeg ikke med du har brukt mer enn 2 timer.

Det går også an å spille sammen en hel gjeng kjente (evt. klanfolk =) på en eller annen måte. Møter gjerne avogtil hele lag fra samme klan.

*edit: Ok, nå som du poengterte den med launchern var det faktisk ganske irriterende. Hadde vært flott med en server med no-noobtube ;)

Endret av cozmos
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte MW2 fordi jeg er lei av cod4 og cod5 (cod5 har heller ikkenoe skikkelig klanmiljø) og fordi jeg ikke er interessert i noen andre spill atm så jeg måtte prøve MW2 selvom det var en 95% sjans for at det kom til å suge (og ja det suger :) ).

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...