Gå til innhold

Dama vil ha meg til å trene

PiratRaff

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 år, 1.92 høy og veier 96 kg. Jeg har trent veldig lite i mitt liv, men etter dama sa jeg ville blitt perfekt om jeg tok det initiativet så jeg hiver meg på treningsfreakenes forum.

Jeg har ingen erfaring med trening, men jeg har endel erfaring med andre ting, som å løfte tunge saker. Kanskje ikke så mye som dere løfter, men jeg har løfta en 100 kg mel-sekk over hodet.

For å si det enkelt, jeg vil tilfredsstille dama enda mer. Noen tips til hvordan man får kroppen dithen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å løfte ein 100kg mjølsekk over hovudet er nok meir enn dei fleste her klarer.

Ta deg ein tur til eit treningssenter og sjå kor mykje du klarer på markløft, knebøy og benkpress, dvs. ikkje prøv maksløft, ta heller 5 reps så unngår du å drepe deg sjølv første dagen. Les om teknikk før du går laus på øvelsane!

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en gutt på 18 år, 1.92 høy og veier 96 kg. Jeg har trent veldig lite i mitt liv, men etter dama sa jeg ville blitt perfekt om jeg tok det initiativet så jeg hiver meg på treningsfreakenes forum.

Jeg har ingen erfaring med trening, men jeg har endel erfaring med andre ting, som å løfte tunge saker. Kanskje ikke så mye som dere løfter, men jeg har løfta en 100 kg mel-sekk over hodet.

For å si det enkelt, jeg vil tilfredsstille dama enda mer. Noen tips til hvordan man får kroppen dithen?

At dama sier du burde å trene er ganske kjipt å høre, skulle likt å se hvordan dama de hadde reagert hvis du sa det samme tilbake.

haha

what a bitch

Lenke til kommentar

For å finne ut hvor mye du greier kan du f.eks. øke med 10 kg for hvert forsøk, helt til det blir for vanskelig. Ikke ta flere repetisjoner enn du trenger, siden du kommer til å få en helvetes gangsperre uansett de første gangene.

Start med stangen i benk og knebøy, og 10 kg på hver side i markløft. (40kg totalt)

Og så vil jeg slenge inn et godt ord for Stronglifts 5x5 som har gitt meg en merkbar fremgang på bare en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...