PiratRaff Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei, jeg er en gutt på 18 år, 1.92 høy og veier 96 kg. Jeg har trent veldig lite i mitt liv, men etter dama sa jeg ville blitt perfekt om jeg tok det initiativet så jeg hiver meg på treningsfreakenes forum. Jeg har ingen erfaring med trening, men jeg har endel erfaring med andre ting, som å løfte tunge saker. Kanskje ikke så mye som dere løfter, men jeg har løfta en 100 kg mel-sekk over hodet. For å si det enkelt, jeg vil tilfredsstille dama enda mer. Noen tips til hvordan man får kroppen dithen? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 - Veileding til nybegynner. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Å løfte ein 100kg mjølsekk over hovudet er nok meir enn dei fleste her klarer. Ta deg ein tur til eit treningssenter og sjå kor mykje du klarer på markløft, knebøy og benkpress, dvs. ikkje prøv maksløft, ta heller 5 reps så unngår du å drepe deg sjølv første dagen. Les om teknikk før du går laus på øvelsane! Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei, jeg er en gutt på 18 år, 1.92 høy og veier 96 kg. Jeg har trent veldig lite i mitt liv, men etter dama sa jeg ville blitt perfekt om jeg tok det initiativet så jeg hiver meg på treningsfreakenes forum. Jeg har ingen erfaring med trening, men jeg har endel erfaring med andre ting, som å løfte tunge saker. Kanskje ikke så mye som dere løfter, men jeg har løfta en 100 kg mel-sekk over hodet. For å si det enkelt, jeg vil tilfredsstille dama enda mer. Noen tips til hvordan man får kroppen dithen? At dama sier du burde å trene er ganske kjipt å høre, skulle likt å se hvordan dama de hadde reagert hvis du sa det samme tilbake. haha what a bitch Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 kanskje hun spurte på feil måte.. ikke noe galt at dama hans vil at han skal begynne å trene. hun vil at helsa hans skal være bra ikke det at helsa hans er ræva men -.- 100 kg. BLÆÆ!.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 100kg over hodet er da veldig bra løft, nesten uansett. Må si du har et godt utgangspunkt i så fall. Gjør som Hvalder sier, kom deg til et treningsstudio og finn ut hvor mye du tar i de store øvelsene (knebøy, benkpress og markløft). Lenke til kommentar
gommle Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 For å finne ut hvor mye du greier kan du f.eks. øke med 10 kg for hvert forsøk, helt til det blir for vanskelig. Ikke ta flere repetisjoner enn du trenger, siden du kommer til å få en helvetes gangsperre uansett de første gangene. Start med stangen i benk og knebøy, og 10 kg på hver side i markløft. (40kg totalt) Og så vil jeg slenge inn et godt ord for Stronglifts 5x5 som har gitt meg en merkbar fremgang på bare en måned. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ta kontakt med en styrketreningsklubb i området ditt, så vil du få en god start på treningen din:) (Bare spis litt sunnere enn de fleste av dem gjør ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå