abene Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ny versjon av brannmuren Zonealarm er klar - skal være kompatibel med Windows 7. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Personlig mener jeg at nytten av standalone brannmurer som feks Zonealarm er dalende når man som regel får bedre integrerte løsninger med mange antivirus som kødder langt mindre med systeminnstillingene... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har aldri brukt noen annen firewall enn MS sin egen, og er fornøyd med den. Sammen med Windows Security Essentials føler jeg meg veldig trygg bak tastaturet, har egentlig ikke hatt noe særlig virus siden, tja, 6-8 år siden tipper jeg, og hadde vel ikke mye da heller... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spesielt hvis du i tillegg har en router med innebygget firewall. Blir smør på flesk med en dæsj olivenolje på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå