Joney Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei, min samling av gullkorn fra "Maskinen fungerer ikke" som i hvertfall jeg finner humoristisk: Legg gjerne til flere Hei. Lasten ned COD her om dagen og ville spille litt. De "reklamene" som kommer når du startet spillet så ut som om de hadde stoppa midt i animasjonene. Og når Jeg skulle spille "lagget" det sånn av og til med en oppløsning på 1920x1200 ( var da på en plass som ikke krevde så mye av datamaskinen tror jeg) Etter trenings "mission" skulle neste oppdrag lastes ned og når den var ferdig gikk skjermen svart, mens jeg hørte noen lyder av og til som lagget. Reboota maskina og kjørte spillet i 800x600, og jeg kom riktignok lenger enn med den andre oppløsningen, men lagget fortsatt. Burde vel klare å dra en så lav oppløsning? Datamaskinen: Asus P5V-VM DH 700w Strømforsyning Nvidia XFX GeForce 9600gt 512mb DDR3 2 gb RAM Intel Core 2 Duo E6400 2,13Ghz Min teori er kanskje at prosessoren overoppheter og clocker ned for å presse temperaturen ned. Det som er greia er at den termiske pastaen er så og si helt borte og smuldra vekk. Kjørte speedfan for å sjekke temps og viser seg at den ligger på 54 grader uten at den arbeider. (Har kun firefox oppe) Men hva er ideal temp på denne? :O Hei Jeg skulle teste ut noe jeg så på youtube på søndagen, Skrev i CMD, net adminstrator pw /random eller noe. Han sa at det skulle forandre ruter passordet. Det forandret passordet på min pc. Nå kommer jeg ikke inn på pc'n min! HJELP Har prøvd å botte den med Ophcracker, men det kommer bare ; Boot Failed: press a key to retry... Har kastet vekk over 30 tomme Cd-r på å prøve med andre programmer og andre varienter!! Er desperat Har tentamen på tirsdagen så trenger den virkelig!! Det er Vista. Det er en laptop hei. etter jeg har spilt cs (counter strike) så funker ikke mozilla eller explorer. eller noen programmer som må ha internetz. har formatert pcn. var ikke sånn før. det er jævli irriterende å restarte hver gang -.- NOEN SOM VET HVA JEG MÅ GJØRE ELLER HVA SOM ER GALT ? Nå har jeg hatt problemer med bluescreen også istad da jeg kom hjem hadde pcen restarta seg, men det et stort problem fordi det er noe galt med BIOSEN min og når jeg slår den på så piper den og alt som den skal men når den kommer til Motherboard logoen så blir den bare stående også hjelper det ikke å restarte fordi det har jeg prøvd mange ganger også har jeg prøvd denne guiden, men problemet er at den har ikke noe kontakt med USBene og da virker de ikke noen som vet kanskje hva problemet er? Et noe spesielt problem :!: når jeg skulle åpne et program i dag trykket jeg på "åpne i > Velg standard program", men da ble absolutt alle programmene og alt på dataen skiftet til det programmet jeg skulle "åpne i" spørsmålet er: er det noen måte jeg kan få tilbakestilt ikonene sånn så de ble som før? sånn som det er nå klarer jeg bare å åpne Opera, fordi det er standard programmet, så derfor blir alle programmene jeg prøver å åpne åpnet i opera. Endret 15. februar 2010 av Joney 1 Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det som er greia er at den termiske pastaen er så og si helt borte og smuldra vekk. Genialt å si at man lurer på hva som er problemet da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hahaha, han gikk på den med å sette passordet til random? :!: Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg skjønte bare den første. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Passordet ble random ikke sant? eller missforstår eg og det var en kommando for et helt tilfeldig passord? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe dritmorro Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ser ikke hva som er galt med den siste? MS har jo en stor database med stuff. @cs-posten arrrrrghhh Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ser ikke hva som er galt med den siste? MS har jo en stor database med stuff. @cs-posten arrrrrghhh Ja, kanskje litt vanskelig å se. Men det virka, i posten, som om førsteposter ikke hadde prøvd den spesefike løsning fra Microsoft. Kan si meg enig i at det er et dårlig gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå