Gå til innhold

Velkommen nye Chelsea fans!

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Ble fan: 2009

Derfor ble det Chelsea: Jeg hadde i grunn aldri interessert meg for fotball noe særlig, helt til jeg så en kamp hos en kamerat. Nå har jeg gått til innkjøp av TV2 Premier League for å følge laget gjennom sessongen, og ser frem til å følge denne klubben som en fersk supporter :)

Beste minne: Har faktisk bare sett tre kamper, men det må vel være da Chelsea sikret "The Double"

Verste minne: Ingen

Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard

Favorittspiller i dagens Chelsea: Frank Lampard

Kamper jeg har vært på: Ingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble fan: 1997

Derfor ble det Chelsea: Fotballkort var inn på skolen, og jeg fikk en klubblogo i glins som jeg synes var så fint, dette var da den gamle Chelsea-logoen med kun løven og bokstavene CFC.

Beste minne: Ligagullet 04/05-sesongen

Verste minne: Vet ikke

Favorittspiller i min levetid: Likte alltid Carlo Cudicini, og selvfølgelig Arjen Robben når han slo an for alvor i klubben. Nå har også Ricardo Carvalho og Joe Cole dratt, og de var også helter for meg.

Favorittspiller i dagens Chelsea: Lampard og Terry.

Kamper jeg har vært på: Ingen, kun sett hundrevis på TV.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ble fan: 2003.

Derfor ble det Chelsea: Likte logoen og draktene. I tillegg holdt alle andre jeg kjente på den tiden med lag som Arsenal, Man United og Liverpool. Jeg ville ha noe annet og derfor ble det Chelsea.

Beste minne: Gullet 2004-2005 sesongen!

Verste minne: Champions League finalen i 2009, samt Jose Mourinhos avgang.

Favorittspiller i min levetid: Var vel først og fremst Hernan Crespo, men i senere år Frank Lampard.

Favorittspiller i dagens Chelsea: Frank Lampard.

Kamper jeg har vært på: Ingen så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...