Lemongrass Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ble fan: 2009 Derfor ble det Chelsea: Jeg hadde i grunn aldri interessert meg for fotball noe særlig, helt til jeg så en kamp hos en kamerat. Nå har jeg gått til innkjøp av TV2 Premier League for å følge laget gjennom sessongen, og ser frem til å følge denne klubben som en fersk supporter Beste minne: Har faktisk bare sett tre kamper, men det må vel være da Chelsea sikret "The Double" Verste minne: Ingen Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard Favorittspiller i dagens Chelsea: Frank Lampard Kamper jeg har vært på: Ingen Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ble fan: 1997 Derfor ble det Chelsea: Fotballkort var inn på skolen, og jeg fikk en klubblogo i glins som jeg synes var så fint, dette var da den gamle Chelsea-logoen med kun løven og bokstavene CFC. Beste minne: Ligagullet 04/05-sesongen Verste minne: Vet ikke Favorittspiller i min levetid: Likte alltid Carlo Cudicini, og selvfølgelig Arjen Robben når han slo an for alvor i klubben. Nå har også Ricardo Carvalho og Joe Cole dratt, og de var også helter for meg. Favorittspiller i dagens Chelsea: Lampard og Terry. Kamper jeg har vært på: Ingen, kun sett hundrevis på TV. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Velkommen til den blå delen av forumet, Dreaming og bluechamp! Håper dere kan hjelpe med å få aktiviten opp i denne delen av forumet Lenke til kommentar
danny_797 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ble fan: 2003. Derfor ble det Chelsea: Likte logoen og draktene. I tillegg holdt alle andre jeg kjente på den tiden med lag som Arsenal, Man United og Liverpool. Jeg ville ha noe annet og derfor ble det Chelsea. Beste minne: Gullet 2004-2005 sesongen! Verste minne: Champions League finalen i 2009, samt Jose Mourinhos avgang. Favorittspiller i min levetid: Var vel først og fremst Hernan Crespo, men i senere år Frank Lampard. Favorittspiller i dagens Chelsea: Frank Lampard. Kamper jeg har vært på: Ingen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå