Gå til innhold

Velkommen nye Chelsea fans!

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Velkommen alle nye Chelsea fans til vårt forum på Diskusjon.no

Vi er ein liten gjeng som vokser stadig og som heier på Chelsea. Me håper at du kan være med på å hjelpe Chelsea forumet til å vokse enda større enn det er i dag. Under finner dere diverse lenker til dei fleste tråder på forumet ang. Chelsea.

I denne tråden kan du gi en liten introduksjon av deg selv :)

Bruk dette skjemaet:

Ble fan:

Derfor ble det Chelsea:

Beste minne:

Verste minne:

Favorittspiller i min levetid:

Favorittspiller i dagens Chelsea:

Kamper jeg har vært på:

Me ønsker deg igjen hjertelig velkommen og me ser frem til å diskutere med deg!

Den Store Chelsea tråden - Generell diskusjon rundt Chelsea

Ryktetråden - En oversikt over spillere som er linket til klubben

Stamford Bridge tråden - Tips og opplevelser

Chelsea forumet - Er stadig under vekst, og nye tråder vil komme i løpet av kort tid

We'll make it a blue day

Endret av Mutu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Introduksjon av gamle og nye fans? Noe ala dette?:

Ble fan: 1994

Derfor ble det Chelsea: Som så veldig mange andre blir en liten gutt påvirket av sin far (som igjen ble påvirket av sin far). Jeg fikk min første drakt i 1994, og jeg har vært fan siden.

Beste minne: Da Chelsea kom tilbake mot Liverpool i FA-cupen i 1997. Vi lå under 2-0 til pause, og Liverpool var det eneste laget på banen - de kunne fort ledet mer. Chelsea snudde kampen, og vant 2-4. Herre så glad jeg var i Hughes, Zola og Vialli den dagen. Ellers er Roberto Di Matteo sitt skudd i finalen samme år en het kandidat.

Verste minne: Da Terry sklei i straffekonken mot United i CL-finalen i 07/08.

Favorittspiller i min levetid:: Gianfranco Zola

Favorittspiller i dagens Chelsea: John Terry (Lamps og J. Cole er også gode alternativer her)

Kamper jeg har vært på:

- Tottenham - Chelsea (19.03.2008) 4-4

- Chelsea - Wolverhampton (21.11.2009) 4-0.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Ja noe sånt jeg tenkte på :)

Ble fan: 1996

Derfor ble det Chelsea: Ble påvirka av storebror egentlig og Chelsea hadde spillere som Ruud Gullit, Vialli, Hughes og mange andre pluss Zola,.

Beste minne: Når Chelsea slo Manu 5-0 i 99/00.

Verste minne: Terry sklei i straffekonken mot United i CL-finalen i 07/08.

Favorittspiller i min levetid: Zola

Favorittspiller i dagens Chelsea: Drogba, Anelka, Lampard (Deco)

Kamper jeg har vært på: Har ikke hatt den gleden ennå :(

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble fan: 1997

Derfor ble det Chelsea: På ungdomsskolen var det mest røde lag det gikk i for å si det sånn, med en overkant av Man.U. fans, men når Chelsea lå under 2-0 mot Liverpool før pause og tilslutt vant kampen 4-2 så ble Chelsea laget jeg holdt med i England

Beste minne: Ligagullet i 04/05.

Verste minne: Terry sklei i straffekonken mot United i CL-finalen i 07/08, må bli denne, så kampen på storskjerm i en hotellkjeller, omringet av Manchester fans :/

Favorittspiller i min levetid: Zola er vel den jeg husker best, og er jo arti med nordmenn som Erlend Johnsen og Tore Andre Flo.(selv om Johnsen ga seg i Chelsea før jeg ble tilhenger.

Favorittspiller i dagens Chelsea: Drogba, Lampard, Terry

Kamper jeg har vært på:0 - Satser på en i 2011

Kampen:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble fan: 2009

Derfor ble det Chelsea: Holdt med Liverpool til J. A. Riise ble solgt, så valgte jeg Chelsea

Beste minne: Da Luiz Felipe Scolari ble sparket

Verste minne: Da Lampard bommet på sin første straffe på 3 år mot Man City i år.

Favorittspiller i min levetid: Jimmy Floyd Hasselbaink

Favorittspiller i dagens Chelsea: Florent Johan Malouda/Frank J. Lampard Jr.

Kamper jeg har vært på: Ingen

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ble fan: 2003

Derfor ble det Chelsea: Startet med at alle hadde et lag, men jeg var laglaus. De heide på Manchester United, Liverpool eller Arsenal - men dette var aldri noe for meg. Jeg skulle ikke gjøre som all andre. Tilfeldig igrunn, men fikk laget fra et fotballspill. Likte navnet i tillegg til at Crespo spilte der. <Min første fotballdrakt var med Crespo bakpå>

Beste minne: Seriegullet i 2004-05 sesongen. Første store triumfen min som Chelsea supporter.

Verste minne: John Terrys straffebom i Champions League finalen i 07/08 sesongen. Var grusomt...

Favorittspiller i min levetid: Hernan Crespo

Favorittspiller i dagens Chelsea: Didier Drogba

Kamper jeg har vært på: Ingen

Lenke til kommentar

Bare å forvente at et lag får nye supportere når de oppnår suksess. Ser mye flere barn og unge med Chelsea-trøyer nå enn det som var vanlig for 6-7 år siden.

Chelsea har gått fra å være et sjarmerende nesten-lag, til å bli et stort stygt fotballimperium.

Lenke til kommentar

Ble fan: 2005

Derfor ble det Chelsea: Snublet over en Aftenpost artikkel om en Chelsea kamp, og startet aa folge med laget de tre siste kampene det aaret. Det endte jo med at de vant serien, saa man kan si at jeg fikk en god start som supporter.

Beste minne: Da vi tok PL med storm og vant forrige sessong. Var en fantastisk folelse og endelig vinne PL igjen.

Verste minne: Da vi rok ut av Champions League mot Barcelona 08/09 takket vaere svak domming av Overbo. Var helt knust. :/

Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard

Favorittspiller i dagens Chelsea: Frankie og John, de holder den engelske sjela oppe i laget.

Kamper jeg har vært på:

- Derby 0 - 2 Chelsea (07/08)

- Chelsea 0 - 1 Liverpool (08/09)

Lenke til kommentar

Ble fan: 2009. Før det hatet jeg fotball intenst, av prinsipp. Ble omvendt og totalt forelsket i "the beautiful game" da jeg var i militutten.

Derfor ble det Chelsea: Helt tilfeldig, i grunn. Alle jeg tjenestegjorde i militæret var Pool- eller United-supportere, så det orka jeg ikke. Vi hadde Viasat 4, men ikke canal+, så jeg fikk sett CL men ikke PL. Det engelske laget som da var i CL som ikke var rødt var Chelsea, så det ble Chelsea ved en tilfeldighet.

Beste minne: Stemningen på Roadhouse (chelsea-puben i trondheim) etter storkampene i PL, som vi vant alle som en. 8-0 over Wigan.

Verste minne: Barcelona-kampen i 09, hands down. Var forbanna, grinete og sur i en evighet etterpå.

Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard

Favorittspiller i dagens Chelsea: Frankie og John, de holder den engelske sjela oppe i laget.

Kamper jeg har vært på:

Ingen. Hadde ordna alt til Wigan-kampen, så bestemmer broren min seg for å konfirmere seg den helga (skulle egentlig ikke konfirmere seg). Blir sannsynligvis en kamp i høst og en i vår.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Ble fan: 2004 ca.

Derfor ble det Chelsea: Jeg begynte å følge med på engelsk-fotball rundt 2003-2004 og i tillegg spilte jeg FIFA 2004 (eller noe, husker ikke helt) på PlayStation. Jeg valgte alltid Chelsea fordi jeg likte klubb-emblemet deres. Videre så fulgte jeg bare Chelsea tettere og tettere... Alle vennene mine holdt med Man U og Liverpool, men jeg følger ikke flokken.

Beste minne: 7-1 seieren over Villa 27.3.2010.

Verste minne: Champions League-finalen mot Man U i 2007/2008-sesongen.

Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard.

Favorittspiller(e) i dagens Chelsea: Frank Lampard og John Terry.

Kamper jeg har vært på:

Chelsea-Aston Villa 7-1 - 27.3.2010.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Ble fan: 2009. Før det hatet jeg fotball intenst, av prinsipp. Ble omvendt og totalt forelsket i "the beautiful game" da jeg var i militutten.

:dontgetit:

Alltid sett for meg du var ca 30 år, og hadde fulgt Chelsea siden du knapt kunne gå. Så feil kan man ta :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble fan: Ca. 2003 (begynte for alvor å sjå kamper i 2008/2009 sesongen når Premier League entret huset :thumbup: )

Derfor ble det Chelsea: Slo tilfeldig på TV'en ei helg og sjå Chelsea spele. Hadde også venner som var Chelsea fans og det hjalp også på slik at det blei Chelsea.

Beste minne: 4-4 (7-5 sammenlagt) over Liverpool i CL 2009. Beste kampen eg har sett i mitt liv!

Verste minne: 1-1 mot Barcelona samme året. Da Iniesta scorte på overtiden.

Favorittspiller i min levetid: Frank Lampard og Petr Cech

Favorittspiller i dagens Chelsea: Frank Lampard og Petr Cech

Kamper jeg har vært på: Ingen. Men håper at det kan bli ein englandstur i nær fremtid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...