gaaal Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 1/2o1 Har prøvd å laste ned spill til 720i, har prøvd mange sider men ingen funker. Enten får jeg svar at koden ikke er gjenkjent, mens fra andre sider får jeg nedlastning misslykket når jeg velger last ned knappen. Har brukt over 100 kr på å prøve å få instalert spill wapen er det ikkke no galt med. Noen som har en bra side som virker til 720i ? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Gameloft der er det spill til t720i Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 mendet står uk sim only. dessuten er mobilen min sperra for kun telenor. har du ikke noen norske sider? eller linker til spill slik at jeg kan wappe og laste ned uten å betale 30 schpenn. eller har du noen sider som er billigere? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Freemobilesite.tk det var en på forumet som la ut den. alt der er gratis.Jeg har lastet ned masse der fra med min t310 Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 men de javafilene på den siden virker ikke til motorola Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 på www.tagtag.com kan du finne alt til en telefon, men det er jævlig ustabilt å laste ned derfra, jeg har bare fått lasta ned noen spell derfra. Det er dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå