abene Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dell har lagt ut sin versjon av Chome OS for maskinen Dell Inspiron Mini 10. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Går ut i fra at det kommer en liten test fra HW snart.. (?) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 virkelig synd at dell ennå ikke har utvidet linux-tilbudet sitt utenfor engelsktalende land. eneste jeg finner på dell.no er en latitude, i små-firma delen... Lenke til kommentar
KukIHodet Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En img fil på 7.5Gb? Det kan ikke vel ikke være rett? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Nå står det sikkert forklart nærmere i den linken som artikkelen viser til, men jeg tipper på at denne er snakk om en imagefil som kan legges inn på harddisken (uten installasjon). Fungerer ganske likt et recovery-image slik vi kjenner det fra preinstallerte Dell-maskiner. Dette blir dog bare tipping iom at jeg ikke har tid å lese om dette hos dell.... Endret 30. november 2009 av The Metal God Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå