Gjest Guest_Johnny_* Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 http://www.pottytrainingconcepts.com/A-Pot...ning-Boys3.html Er det noen som er enige i at det er helt sykt at det blir foreslått at man skal finne på leker for å lære ungene dette? Toalett-trening skal etter min mening ikke være leking, det skal faktisk være nogenlunde seriøst. Jeg tror ikke ungene får det lettere av å skulle leke i forbindelse med dette. Da begynner de bare å tro at det skal være mest mulig moro å gå på do. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vel - om det er spennende og moro å tisse på do, får man vel opp interessen? Hvis ungen synes det er festlig å på på do vil han eller hun si ifra istedenfor å bare la det gå i bleia - skulle jeg tro Vil tro at dette, kombinert med ros, vil gjøre det lettere å slutte med bleie. Men alt med måte selvfølgelig. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 det der virket jo gøy !. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er ofte nødvendig å leke en lek for å få kledd på barna eller få dem til å spise. For dersom man sier: "Nå skal du ha på deg bukse og sokker", svarer barnet ofte nei og blir surt og uregjerlig. Med en lure-lek går det så mye lettere. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Trådstarter oppfyller ikke kravene til gjesteposting, og tråden stenges. Kommentarer på moderering gjøres på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg