Gjest bloodick Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei! Gikk på do i sted og urinerte og oppdaget da jeg tørket meg at toalettpapiret ble rødt. Reagerte øyeblikkelig med overraskelse, for jeg kan ikke komme på noen smerter eller at jeg har kuttet meg eller noe sånt. Tørker av penishodet, og oppdager at det ikke der det kommer fra, men fra forhuden. Gjennomsøker den nøye, men oppdager ingen rifter noen steder og det gjør ikke vondt, men det er koagulert blod på innsiden, og jeg aner ikke hvorfor, eller hva det kommer av. Det har ikke kommet noe mer, ingen smerter og jeg dusjer regelmessig. Har heller ikke hatt sex eller gjort noe annet som skulle tilsvare blødninger der nede. Noen tips på hva det kan være? Vil helst ikke gå til legen, da fastlegen er i min familie, og det hele føles litt rart. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 1) Bytt fastlege 2) Legg ut bilde på et forum 3) Ingen hjelp å få på et forum, gå til lege likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå