Gå til innhold

Everton - The Toffees

Iceman #10

Anbefalte innlegg

Lurer på om Moyes får bruke noe av det. Syns virkelig synd på klubbens supportere, må være drøyt irriterendes! En klasse spiss og en ving så kunne Everton vært meget bra, bra balansert lag og en Backham-alike innleggsfot i Baines. Hørte for øvrig at det var snakk om en utleie avtale, men det er blitt bekreftet overgang?

Det er bekrefta overgang, men vi veit ikkje kor mykje han går for. Trur neppe at det blir brukt meir på overgangar no etter at Gibson og Donovan(lån) kom til klubben, det går vel rett i banken.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

De to du nevner har vært skuffende i sesongåpningen. Everton er pdd bedre enn begge og lett på høyde med oss.

Everton er på høyde med oss og er tittelkandidater? Vil det si at vi er tittelkandidater? Jeg trodde vi ville slite med å kjempe om Europaleague-plass denne sesongen?

Lenke til kommentar

Oh Lord.

Benekter du at Everton har vært enormt imponerende?

De to du nevner har vært skuffende i sesongåpningen. Everton er pdd bedre enn begge og lett på høyde med oss.

Everton er på høyde med oss og er tittelkandidater? Vil det si at vi er tittelkandidater? Jeg trodde vi ville slite med å kjempe om Europaleague-plass denne sesongen?

Det er marginer her. Vi har en fryktelig tynn stall og er et par skader unna å slite veldig. Dette gjelder jo Everton til en viss grad også, men vi har en skadehistorie jeg tar med i beregningen.

I beregningen min var også at Liverpool og Newcastle skulle være sterkere enn de har fremstått til nå. Men det er enda tidlig. Jeg tror fremdeles vi havner utenfor topp 4.

Lenke til kommentar

Beregningen om at Liverpool skulle vært sterkere enn de har fremstått til nå er basert på perioden de hadde for over 5 år siden. Laget de har, både på papiret og i teorien er ærlig talt ikke i nærheten av et topplag. Det eneste som holder laget inne i en slik fantasi er at de er en stor klubb med plenty av historie.

Lenke til kommentar

Beregningen om at Liverpool skulle vært sterkere enn de har fremstått til nå er basert på perioden de hadde for over 5 år siden. Laget de har, både på papiret og i teorien er ærlig talt ikke i nærheten av et topplag. Det eneste som holder laget inne i en slik fantasi er at de er en stor klubb med plenty av historie.

Tror det er en av (mange) årsaker til at det har gått så dårlig de siste åra. Bunnlag overpresterer mot oss fordi vi har et stort navn, et lag alle vil slå - og laget selv legger urealistiske mål og blir frustrert når disse ikke nås. Er en ond sirkel det blir vanskelig å komme ut av.

Forøvrig bare litt over 3 år siden vi hadde et topplag. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...