insolvent Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ri1QFfiSvDY Beklager for off-topic, men det der er det artigste jeg har sett på lenge. Litt mer off-topic (fantastisk!!): Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis vi har holdt på kun en 5-10 minutter spør jeg som regel, men etter 30 minutter bryr jeg meg ikke om å stille et så dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, det merker hun, du. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) I lol'd so hard reading this thread. Og om jeg vil ha litt mer, er det bare å rope ut at nei, du får ikke lov enda - pleier å gå helt fint. Hvis dette hadde vært etter 30min hadde det i mine ører vært synonymt med "åh, jeg elsker faen å ha deg inni meg, ikke kom enda, jeg vil ha mer!". Desverre får sånt som dette meg til å komme ganske raskt, så det var dumt. Gjort er gjort, komt er komt. Endret 7. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes faktisk det beste er følelsen av at partneren min kommer. Jeg kan kjenne det litt før, går ut i fra flere jenter kan det og, og da er det vel bare å si ifra om å stoppe eller lignende. Jeg klarer ikke helt å få beskjeden om å "være forsiktig" fordi det fører til at jeg ikke er forsiktig likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg