Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 pleier gutten vanligvis å spørre om han kan komme når dere har sex? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 :!: Tror aldri jeg har spurt samboeren min om jeg kan få komme. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er vel for å være høflig, tilfelle du trenger mer. Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 har nå hørt at det er ganske vanlig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er greit å si ifra så man har papiret klart. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror dette er helt invinduelt. Men vil ikke si det er en negativt å spørre om, eller si ifra ihvertfall. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 spør alltid, er veldig viktig for meg at dama er helt tilfredsstilt. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Personlig, tror jeg at det kan være veldig turn-off for noen jenter å bli spurt om dette under akten. Man burde da klare å tyde kroppspråket litt. Men som SaitekQ sa; dette er veldig individuelt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Man kan jo hviske det i øret på dama da, på en litt sexy måte. Da går det sikkert bra. Endret 2. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Høres ut som om han kanskje er litt usikker på seg selv. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gir jo bare beskjed da: Here it comes! Neida, trenger ikke bety at han er usikker på seg selv. Som sagt er det nok veldig individuelt. Personen er nok bare opptatt av at dama skal nå klimaks også. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Man kan jo viske det i øret på dama da, på en litt sexy måte. Da går det sikkert bra. Er ikke det litt vondt, å bli viska i øret? Tror det blir bedre viss du hadde hviska det. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gir jo beskjed avogtil, men tror aldri jeg har spurt =) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde for lenge siden en dame som ba meg si fra når jeg holdt på og komme. Så skulle hun avgjøre om jeg fikk lov. Ofte trakk hun seg bare vekk, og ville heller ikke runke/suge meg så jeg fikk komme. Jævla kjipe greier! Og selv skulle hun alltid bli tilfredsstilt. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Partneren min spør om han kan få komme, men det er vel i realiteten nærmere en beskjed enn et spørsmål. Jeg synes det er en koselig ting uansett, og litt turn-on må jeg innrømme. Og om jeg vil ha litt mer, er det bare å rope ut at nei, du får ikke lov enda - pleier å gå helt fint. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg får alltid lov å komme bort til dama Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er overrasket over hvor mange som svarte ja på dette spørsmålet, hadde ikke forventet det. Selv kunne det aldri falt meg inn å spørre om det, om dama ikke blir tilfredsstilt synes jeg det er bedre å bare komme, ta en kort pause og kjøre på med omgang nummer to. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ri1QFfiSvDY Beklager for off-topic, men det der er det artigste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg