Gå til innhold

Tamron 17-50 f 2.8 billig på Japan photo?

Anbefalte innlegg

Fikk et reklameblad i posten fra japan photo. Der er dette tamron objektivet listet til 999,- Sikkert feilpriset, men kan ikke se at de har tatt forbehold om det i anonnsebladet. Det er ikke utgaven med VC tror jeg da men.

Løp og kjøp!

Endret av chevyz28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står på siste side: "Vi tar forbehold for trykkfeil og at enkelte av varene kan bli utsolgt i kampanjeperioden. "

Ligger ute til vanlig pris på nettet, så det er nok en feil. :)

Ja, så at det ligger på nettet til vanlig pris. Men så ikke at det sto noe om forbehold.

Lenke til kommentar
Siste side til høyre, vertikalt orientert. Evt søk etter "forbehold" i PDF-leseren din. :)

Har kontaktet dem angående prisforskjellen, så får vi se. Smeller til hvis det er 999,- i allefall.

Sorry! ja jeg så det nå jeg også. Skulle vært VC versjonen da men...

Endret av chevyz28
Lenke til kommentar
Fikk et reklameblad i posten fra japan photo. Der er dette tamron objektivet listet til 999,- Sikkert feilpriset, men kan ikke se at de har tatt forbehold om det i anonnsebladet. Det er ikke utgaven med VC tror jeg da men.

Løp og kjøp!

Hei.

Dette har vel blitt tatt opp før. Det er feil pris i tilbudsbladet... er det for godt til å være sant så er det som regel det.

Å om det så skulle være en glipp så ryktes det fort å mange prøver å bestille varen og hyler når de ikke får den til avtalt pris.

Lenke til kommentar

Når man ser sånne ting må man jo prøve å få kjøpt den billig først og så evt. sende mail og spørre etterpå:p -Hjelper kanskje ikke så mye når det er i et reklameblad, men når det skjer på nett ihvertfall..! På nettbutikken til JP står det "Vi forbeholder oss retten til å justere priser" -vet ikke om det blir det samme som forbehold mot trykkfeil, men jeg fant ihvertfall EF 200 f2.8L til 4990kr på JP på nett tidligere i høst -antakeligvis var det en feilprising forårsaket av fotovideo som hadde hadde 2 priser i produktguiden -en på normal pris rett under 7000 og en på 4995 der linken ikke førte noe sted, og JP sitt pricewatch-opplegg la seg da som vanlig 5kr under den laveste til FV.. Og siden jeg vurderte sterkt å kjøpe det objektivet akkurat da, så la jeg inn bestilling på den hos JP og den gikk gjennom den, og dagen etter var priser korrigert både hos JP og FV...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...