chevyz28 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Fikk et reklameblad i posten fra japan photo. Der er dette tamron objektivet listet til 999,- Sikkert feilpriset, men kan ikke se at de har tatt forbehold om det i anonnsebladet. Det er ikke utgaven med VC tror jeg da men. Løp og kjøp! Endret 30. november 2009 av chevyz28 Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Står på siste side: "Vi tar forbehold for trykkfeil og at enkelte av varene kan bli utsolgt i kampanjeperioden. " Ligger ute til vanlig pris på nettet, så det er nok en feil. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Står på siste side: "Vi tar forbehold for trykkfeil og at enkelte av varene kan bli utsolgt i kampanjeperioden. "Ligger ute til vanlig pris på nettet, så det er nok en feil. Ja, så at det ligger på nettet til vanlig pris. Men så ikke at det sto noe om forbehold. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Siste side til høyre, vertikalt orientert. Evt søk etter "forbehold" i PDF-leseren din. Har kontaktet dem angående prisforskjellen, så får vi se. Smeller til hvis det er 999,- i allefall. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Siste side til høyre, vertikalt orientert. Evt søk etter "forbehold" i PDF-leseren din. Har kontaktet dem angående prisforskjellen, så får vi se. Smeller til hvis det er 999,- i allefall. Sorry! ja jeg så det nå jeg også. Skulle vært VC versjonen da men... Endret 30. november 2009 av chevyz28 Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har fått svar på mail og kan bekrefte at det er en trykkfeil. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fikk et reklameblad i posten fra japan photo. Der er dette tamron objektivet listet til 999,- Sikkert feilpriset, men kan ikke se at de har tatt forbehold om det i anonnsebladet. Det er ikke utgaven med VC tror jeg da men. Løp og kjøp! Hei. Dette har vel blitt tatt opp før. Det er feil pris i tilbudsbladet... er det for godt til å være sant så er det som regel det. Å om det så skulle være en glipp så ryktes det fort å mange prøver å bestille varen og hyler når de ikke får den til avtalt pris. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når man ser sånne ting må man jo prøve å få kjøpt den billig først og så evt. sende mail og spørre etterpå -Hjelper kanskje ikke så mye når det er i et reklameblad, men når det skjer på nett ihvertfall..! På nettbutikken til JP står det "Vi forbeholder oss retten til å justere priser" -vet ikke om det blir det samme som forbehold mot trykkfeil, men jeg fant ihvertfall EF 200 f2.8L til 4990kr på JP på nett tidligere i høst -antakeligvis var det en feilprising forårsaket av fotovideo som hadde hadde 2 priser i produktguiden -en på normal pris rett under 7000 og en på 4995 der linken ikke førte noe sted, og JP sitt pricewatch-opplegg la seg da som vanlig 5kr under den laveste til FV.. Og siden jeg vurderte sterkt å kjøpe det objektivet akkurat da, så la jeg inn bestilling på den hos JP og den gikk gjennom den, og dagen etter var priser korrigert både hos JP og FV... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå