Balleflass Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hvis noen har prøvd N900. kan dere si om den er så bra som folk skal ha d til? er d noen store minus md den? batterlevetid o.l. fikk høre at den ikke hadde MMS, ikkeno stort fall for meg, men er d noen andre ting den mangler? mvh Tim Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hvis noen har prøvd N900. kan dere si om den er så bra som folk skal ha d til?er d noen store minus md den? batterlevetid o.l. fikk høre at den ikke hadde MMS, ikkeno stort fall for meg, men er d noen andre ting den mangler? mvh Tim Jeg tror du vil finne svaret på stort sett alle dine spørsmål hvis du bare søker rundt litt.. Kort oppsumert: N900 er ikke for alle og du bør være veldig klar over hva du skaffer deg hvis du bestemmer deg for å kjøpe den. Det er ikke primært en telefon, det er en mobil datamaskin. Ingen MMS, kun portrett-modus for telefonapplikasjonen (ellers må du kose deg med landskapsmodus), helt grei batterilevetid (0,5-1,5 dager avhengig av bruk), ingen video-samtalefunksjonalitet (men kameraet er der, så er bare programvaren som mangler), og ellers diverse små feil og mangler i Maemo. Dette til tross, er det den desidert beste Linux-opplevelsen i mobilt format. Maemo er i bunn og grunn bare en nedskalert versjon av Debian, og N900 tilbyr alt en linux-glad person kan ønske seg, samt den beste nettleser-opplevelsen en mobiltelefon kan tilby per i dag. Men hvis du leter etter en ny iPhone-konkurrent bør du se på noe annet.. Håper dette svarte på noen spørsmål.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 takker ga svar på d meste har for øyeblikket en Touch Pro, men syns den er så ufattelig treg og henger seg iblant så leter etter en erstatter. så driver å titter etter noe ala Htc hero, Htc Leo, motorola droid og Nokia N900 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) takker ga svar på d meste har for øyeblikket en Touch Pro, men syns den er så ufattelig treg og henger seg iblant så leter etter en erstatter. så driver å titter etter noe ala Htc hero, Htc Leo, motorola droid og Nokia N900 Alle gode alternativer, men merk deg at HTC Hero har samme prosessor og har en liten tendens til å bli litt treg også, dog ikke på sammen måte som Touch Pro (har hatt den også). Motorola Milestone virker flott, men er vanskelig å få tak i her til lands, og bestiller du fra utlandet får du ikke norsk layout på tastaturet. HTC HD2 er en fantastisk telefon, og kan varmt anbefales hvis du ikke trenger qwerty-tastatur. Valget for min del falt dog på N900, selv om jeg har HTC Hero i dag. Gleder meg masse! Endret 1. desember 2009 av Lokii Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Querty telfoner som er like rundt hjoernet: Samsung B7610 OmniaPro (mere eller mindre en Omnia II med fysisk querty tastatur, info... Denne har en raskere processor en HTC Touch pro, 800 mhz) Sony Ericson Experia X2 , info... Denne har samme processor som HTC Touch Pro2, 528 mhz) Endret 1. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nokia n900 skal være noe av det raskeste som finnes der ute for tiden. Skal du ah en lommepc med sms og ringefunskjon og et herlig operativsystem som kan kjøre over 15 programmer uten lag, er dette mobilen for deg! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Min kollega hadde denne i noen dager, men da mailfunksjonen på denne var håpløs (takler ikke MfE, treig, kastes ut av mail, innstillinger faller ut) ble denne lagt på fylla. Resistiv touchskjerm hever heller ikke brukeropplevelsen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Min kollega hadde denne i noen dager, men da mailfunksjonen på denne var håpløs (takler ikke MfE, treig, kastes ut av mail, innstillinger faller ut) ble denne lagt på fylla. Resistiv touchskjerm hever heller ikke brukeropplevelsen. Min er ikke treg, kastes ikke ut av mail, og MfE funker fint.. Hva du mener med at innstillinger faller ut vet ikke jeg, men tror ikke det har hendt meg heller. Å si at resisiv skjerm er dårligere enn kapasitiv skjerm vil jeg ikke nødvendigvis er sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå