Ansiktets fjes Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Emne sier det meste, spørsmålet mitt er: Hvilke ski-brillr skal jeg velge? Kjøper mest sannsynelig fra e-bay og prisen rundt 700,- Jeg har foresten denne hjelmen Trenger forresten med både lys, og mørk/ugjennomsiktlig linse/glass. Så fordel om det går ann og bytte glass/linse. Edit: Redigerte tittelen (a) .Salbu! Endret 29. november 2009 av Salbu Lenke til kommentar
tgs Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har oakley splice med fire iriduim glasset. Veldig bra bra og kul brille! Glass kan også skiftes veldig lett, som lyst glass vil jeg anbefale pink iridium Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har Dragon Rogue-briller med Pink Ionized glass. Har ikke fått prøvd dem i bakken enda, men har prøvd litt utenfor huset, og er veldig fornøyd De har også veldig godt sidesyn. Og ja, det går an å bytte glass her også^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har Oakley A-Frame "Shaun White - model" http://www.axr.no/index.php?nr=90&case...9&startrow= - Er denne modellen men det er bare Shaun White sin signatur som mangler. Disse "googlesa" er kjempe gode, du slipper dugg inni brillen og du kan bytte glass. Anbefaler at du har glass for alle typer vær, veldig nyttig. Dette er mye briller for penga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå