Gå til innhold

CC: 2.12.09 Man City vs Arsenal, COMS

invalid_user

Manchester City - Arsenal  

14 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Fabianski
      2
    • Eboué
      0
    • Song
      1
    • Silvestre
      4
    • Traoré
      0
    • Ramsey
      0
    • Eastmond
      0
    • Wilshere
      0
    • Mérida
      0
    • Rosicky
      0
    • Vela
      6
    • Watt
      1

Anbefalte innlegg

Mark the rat leker Sir Alex. En ekstremt dårlig kopi.

Legende versus parantes. Enkelt å greit. Tenk at et lag til en verdi av milliarder slo en gjeng bleier, for et sjokk! Sykt av city, de er verdens beste fotball lag.

Gleder meg til dritten må møte United i semifinalen. LC er det eneste de kan vinne (FAC satser alle på og City er for dårlig) og den patetiske lille drømmen deres skal unggutta våre fjerne med glans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, det var det.

Uansett, feigt av Hughes å sende ut et toppet lag i Mikke mus cupen. De vinner den sikkert i år, også gråter Shitty supporterene når de får trofeet, akkurat som Yidsa gjorde.

Hæ er du sprø? Dette er jo den beste måten for et lag utenfor top4 til å sikre seg et trofe?

Ja det er ganske drøyt å sammenlikne Fabregas med Rooney, Rooney er mye mye verre, men Fabregas er jo ikke akkurat ukjent for å henge rundt dommeren. Lenge siden jeg har sett Bellamy så sint før, han har faktisk ikke vært så gal i City, tro det eller ei, men han er ikke en likanes kar. Litt irriterende å ha en slik spiller på City, med en slik fortid blir han jo alltid hatet uansett, og slike spillere har City hatt minimalt av. Men hadde det ikke vært Bellamy hadde man nok funnet noen andre, siden det er inn å hate City for hver minste ting. På den andre siden har jo alle topplag en eller flere slike folk, og det er gjerne det man trenger, en gal, irriterende, og skitten spiller til tider.

Det er sikkert vanskelig for dere som holder med arsenal eller manu å forstå, men city har ikke vært i en semifinale på 28år, så jeg klarer ikke helt å se hvorfor det er patetisk å glede seg over dette. Virker som noen har helt mistet kontakt med jorda her. Selv med alle pengene i verden blir ikke city et topplag over natta(tror aldri de blir det med hughes uansett) og det virker jo som flere av dere er så redde, og rekner city som et topplag allerede med enkelte uttalelser. Ganske utrolig synes jeg. Dessuten har jo city vært i begredelig form, så her tar man til takke med det man kan få!

Ikke særlig bra kamp av city, utenom et par bra individuelle prestasjoner er ikke city særlig mye bedre enn Arsenal. Heldigvis lite å si på dommeren uten om et par unødvendige korti andre omgang. 4-4-2 er ikke veien til himmelen Hughes.

Hva gjorde Hughes som var så galt? Fikk med meg at Wenger ikke tok hand i hånda etter kampen, noen mange reagerte på, synes det er helt ok jeg, Wenger har aldri vært en god taper, og det er det fint lite galt med. Liker måten Wenger driver fotball på, selv om det frister å bite på enkelte kommentarer her inne å skrive søppel tilbake.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...