Gå til innhold

CC: 2.12.09 Man City vs Arsenal, COMS

invalid_user

Manchester City - Arsenal  

14 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Fabianski
      2
    • Eboué
      0
    • Song
      1
    • Silvestre
      4
    • Traoré
      0
    • Ramsey
      0
    • Eastmond
      0
    • Wilshere
      0
    • Mérida
      0
    • Rosicky
      0
    • Vela
      6
    • Watt
      1

Anbefalte innlegg

Latterlig, en spiller som Fabregas og Rooney klager jo mer på dommeren hver bidige kamp enn det Bellamy gjør hele seongen. Men at det ikke er city verdig eller at city har for vane til å klage er jeg enig i. Song heldig som ikke blir sendt av. Fatter ingenting av denne tråden, hat overalt mot city, skulle tro det var en scum tråd.

Nå er det for mye gult her, fortjent til Kompany dog.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Latterlig, en spiller som Fabregas og Rooney klager jo mer på dommeren hver bidige kamp enn det Bellamy gjør hele seongen. Men at det ikke er city verdig eller at city har for vane til å klage er jeg enig i. Song heldig som ikke blir sendt av. Fatter ingenting av denne tråden, hat overalt mot city, skulle tro det var en scum tråd.

Nå er det for mye gult her, fortjent til Kompany dog.

Du kjære Manc, det er rett og slett en fornærmelse at du setter Cesc i samme klasse som Rooney.. Bellamy´s kjeft går av like kjapp som beina hans, han diskuterer hver bidige dommeravgjørelse mot og for han. Spesielt like etter 1 omg ble han stående og prate med dommern og det samme gjorde han da de kom ut av garderobene...

Bellamy er i øverste klasse av drittslengere med Mascherano, Rooney og italienere generelt sett med klynger rundt dommern for enhver avgjørelse han gjør...

Til spillernes forsvar så er det dommerne som lar det skje, i fotball er det ufattelig hvor mye mangel på respekt det er ovenfor dommerne. Man ser ikke maken i noen annen sport.. Ble litt off topic men fustrasjonen råder :no:

Lenke til kommentar

Stolt uansett? Vel, jeg er ikke helt fornøyd. Midtbanen var litt tam, Rosicky og Ramsey måtte hele tiden holde ballen for lenge. Mens Vela, Merida og Watt prøvde å skape bakrom og fikk aldri ballen. Det var ikke bra.

Men delvis stolt er jeg.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Korleis er det mogleg å spele så ELENDIG i forsvar? OK minus i første omgang, men når Silvestre prøvde sitt beste å få 1 på spelarbørsen i andre omgang rakna det. Young Guns eller ikkje, så forbanna dårleg forsvarsspel forventar eg ikkje av nokon. Og sjokk: 0 mål i dag igjen. Forventa å tape denne kampen, men er så ekstremt irritert over måten måla kom på. Jamnt over litt skuffa over prestasjonen, veldig skuffa over Rosicky og mitt ønske om å aldri sjå Silvestre spele ein kamp til veks seg større.

Må forresten vere frustrerande for spelarane å få kvar einaste 50-50 avgjerelse i mot seg i dag. Såvidt eg kan huske at vi fekk frispark i det heile tatt.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Dette ble vel ikke annet enn forventet. Full side City slår Young Guns 9/10 tilfeller. Vi kom ikke til veldig mange sjanser, mest fordi midtbanen vår ble brutt ned veldig effektivt. Det siste målet provoserte meg. Bare spark ham ned Song, du er suspendert uansett. Gjorde resultatet styggere også, uten at det reflekterer de siste 20 minuttene helt. Rett før SWPs kanonkule var det Young Guns som dominerte, og de siste 10 forsøkte Hughes å sikre seieren, og målet kom på kontring etter at Arsenal hadde vært inne på Citys halvdel nærmest konstant. Ble mange (riktig dømte) gule kort, både for Arsenal og City, men vi var noe heldige som ikke endte kampen med 9 mann. Så ikke hendelsen med Traoré i første, men resultatet hadde definitivt blitt styggere uten ham på banen i hele andre omgang. Song burde vel strengt tatt fått det røde. Glad han ikke gjorde det, for da hadde han vel vært uaktuell mot blant annet Liverpool.

Bellamy er det bare å synes oppriktig synd på - for en kronisk hjerneskadet ape. Først prøver han å fyre opp Wilshere etter en duell, en jævla 17-åring. Kudos til Ade som beskytta Wilshy. Etterpå flipper han fullstendig ut fordi Song ikke blir vist ut. Greit, du er uenig med avgjørelsen, men for et barn. Etter det grisetakler han Eboué, men Traoré hadde en lignende på SWP, så jeg skal ikke si noe.

...i fotball er det ufattelig hvor mye mangel på respekt det er ovenfor dommerne. Man ser ikke maken i noen annen sport..

serenawilliams.jpg

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er helt greit at vi ryker ut her. Det er bedre at ungguttene får førstelagserfaring, enn at vi gjør det bra i Mikke Mus-cupen. Det at City sender ut sin beste ellever mot vårt tredjelag er latterlig, men de er vel bare desperate etter å vinne et trofé.

Jeg er stolt over at tredjelaget vårt klarer å spille nesten like bra som Citys svindyre spillere. Jeg er stolt over at vi har såpass med respekt for oss selv at vi ikke tar ligacupen seriøst. Jeg er stolt over at vi har en fantastisk økonomi som vi har jobbet oss opp mot og fortjent, i motsetning til City som bare får dem servert av en rik eier.

Vi har gigantiske talent som Merida, Wilshere, Ramsey, Vela, Afobe, Freeman, Watt, Emmanuel-Thomas og Bartley som kommer til å kjempe om fast plass i løpet av få år. Vi har relativt unge, men etablerte stjerner som Fabregas, Song, Vermaelen, Nasri, Denilson, Walcott og Bendtner som bare kommer til å bli bedre og bedre. Vi har tre unge keepere i form av Mannone, Szczesny og Fabianski, og jeg vedder på at minst en a vdem kommer til å bli i verdensklasse. Vi har rutinerte spillere, som Gallas, Rosicky, van Persie og Arshavin. Vi har som sagt en fantastisk økonomi som sikrer trygghet i årene fremover. Vi har en av verdens beste managere.

Det kan bli neste sesong, det kan bli om tre sesonger, men vær dere sikre, vi kommer til å være et av verdens beste lag i løpet av få år!

Lenke til kommentar

Noe så elendig. Forventet, men elendig.

Hvor er de JÆVLA løpene inn bak forsvaret? Vela gjorde det et par ganger, Eboue skapte et par "halv-farligheter" av det. Men ellers nada. Hvorfor sende utpå et lag bestående av tusen spillere som helst vil kjæle med ball og løpe i støtte til medspiller. Argh! Det gjelder i høyeste grad førstelaget også. Hvor er vår Ljungberg? Nok om det.

Mark Hughes irriterer meg så jævlig. For en idiot! Måten han oppfører seg på ... Fy faen. Skjønner godt at Wenger ga faen i å takke for kampen.

Chris Foy - gratulerer med lommepenger.

Bellamy - legg deg. Du burde vært utvist i løpet av første 45.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...