Gå til innhold

CC: 2.12.09 Man City vs Arsenal, COMS

invalid_user

Manchester City - Arsenal  

14 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Fabianski
      2
    • Eboué
      0
    • Song
      1
    • Silvestre
      4
    • Traoré
      0
    • Ramsey
      0
    • Eastmond
      0
    • Wilshere
      0
    • Mérida
      0
    • Rosicky
      0
    • Vela
      6
    • Watt
      1

Anbefalte innlegg

Man City er litt overlegen, naturlig når de stiller opp med A-laget her. De var bedre i første omgang, bortsett fra 20-30min sånt cirka. Det har vært en ok kamp se på. Men det irriterer meg at Arsenal fort gult kort for ingenting mens ManCity har enda ikke fått noe, noe som ikke er sjokkende egentlig.

Men faen heller, her må vi prøve å slå ManCity.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja. Song: Klarér ffs.

Joda, men jeg synes det var dårlig jobb av rosicky å miste ballen der.. Han gav nærmest bort ballen og prøvde knapt å vinne den igjen... Midtbanen holder på ballen for lenge og er ikke flinke til å invitere veggspill, men bravo til unggutta som jobber og jobber og som faktisk til tider er på høyde med Manc...

Lenke til kommentar
Man City er litt overlegen, naturlig når de stiller opp med A-laget her. De var bedre i første omgang, bortsett fra 20-30min sånt cirka. Det har vært en ok kamp se på. Men det irriterer meg at Arsenal fort gult kort for ingenting mens ManCity har enda ikke fått noe, noe som ikke er sjokkende egentlig.

Men faen heller, her må vi prøve å slå ManCity.

Har da ikke vært noe særlig stygt fra city å sette fingen på, traore på swp var jo soleklar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...