Gå til innhold

CC: 2.12.09 Man City vs Arsenal, COMS

invalid_user

Manchester City - Arsenal  

14 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Fabianski
      2
    • Eboué
      0
    • Song
      1
    • Silvestre
      4
    • Traoré
      0
    • Ramsey
      0
    • Eastmond
      0
    • Wilshere
      0
    • Mérida
      0
    • Rosicky
      0
    • Vela
      6
    • Watt
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Song har 4 gule kort i engelsk fotball så langt. Bedre at han står over Stoke enn LFC, eller hva? (Selv om Stoke er muskuløse og kraftige jævler, så bør vi klare å slå dem greit hjemme. Anfield-kampen er mye mer viktig)

TommyW: Ser ut som Big Phil reiser i januar. Da MÅ vi ha en ny CB i tillegg til en spiss.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Til å være Carling Cup er jeg voldsomt pumpet opp foran denne kampen. Vi har mye vi skal revansjere ovenfor City, og det hadde vært helt vanvittig herlig hvis unggutta våre hadde gitt dem bank på eget gress. Om vi greier det er en annen sak, de er favoritter, men disse gutta har et enormt potensiale, og med full klaff fra spillere som Wilshere og Vela er det ikke umulig.

Når det gjelder lagoppstillingen så er nok iRomans 11 ikke langt fra sannheten. Et veldig spennende lag, men jeg hadde likt å sett Jay Emmanuel-Thomas få sin A-lagsdebut. Han har vært stor i det siste, og har en attitude og fighting spirit som gjør at han kan dominere hvilken som helst midtbane. En spennende spiller og min personlige favoritt av Young Guns'a.

Lenke til kommentar
Song har 4 gule kort i engelsk fotball så langt. Bedre at han står over Stoke enn LFC, eller hva? (Selv om Stoke er muskuløse og kraftige jævler, så bør vi klare å slå dem greit hjemme. Anfield-kampen er mye mer viktig)

Hehe. Får håpe teorien din stemmer, og at kortet kommer etter en liten kvesting av Adebaywhore!

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til kampstart. Håper dere rævkjører City med reservene og unggutta deres! Håper mest på at Adebayor spiller dritt og at han klarer absolutt ingenting. Håper å se Rosicky og Song spille jeg, begge er favorittene mine hos Arsenal. ;)

Lenke til kommentar

Damn, City har bare to bytter fra laget som startet mot Hull i PL på lørdag. Robinho og De Jong ut, Barry og Bellamy inn....

100% toppet lag. Jeez.

Klarer Arsenal å vinne her, så blir det faktisk noe SYKT. Håper så jævlig på at det skjer! GL!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

City kommer nok til å satse ganske hardt på denne turneringen, for de sliter i PL og er heller ikke med i Europa. Sparky sparer ikke spillere i kveld nei.

Selv om det hadde vært herlig å knuse City i semien, så vil jeg heller at Arsenal går videre. Unge spillere > drittlag som kun kjøper.

Lenke til kommentar

HEAAATED på banen altså. Silvestre har vært konge, Song god. Eastmond er ikke klar for å spille i en slik kamp, men det er vel Wenger deluxe; gir de en syk opplevelse her.

Veldig spennende kamp, tror faktisk at Arsenal fortsatt har muligheter til å vinne denne kampen, men det blir vanskelig. Og feilpasningene mååå kuttes ut!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tanker rundt første omgang:

Fabianski virker frisk. Headingen fra Ade i åpningsminuttene faller ned til ham, men han gir ingen retur. I tillegg er han veldig offensiv i feltet, noe jeg liker å se. Han er den som burde være vår førstekeeper for øyeblikket etter min mening. Silvestre står virkelig frem i et forsvar som gjør mye rart. Song viker ukomfortabel, og backene er ofte på bærtur, spesielt venstresiden. Var så vidt Armand unnslapp sitt andre gule. Hva faen hadde vi gjort da med venstrebacken mot Stoke? Kan ennå bli utvist, så den problemstillingen er ennå ganske aktuell.

Midtbanen får ikke gjort så mye fornuftig, de får rett og slett ikke tid på ballen av City-midtbanen. Rambo mister ballen ofte, samme gjør Mérida for øvrig, men han får gått litt lenger med ballen. Eastmond er ikke på samme nivå fra Liverpool-kampen, mens Wilshere virker å ha mye fighting spirit. Syns pasningene hans virker veldig bra også. Rosicky sliter med det samme som resten av midtbanen. Vela er positiv. Gjør det meste ut av det han blir fôret med, og jeg syns han klarer seg greit mot muskelbuntene i Cityforsvaret.

Vi er noe heldig i enkelte situasjoner, men det har vært en morsom kamp så langt. Må si fyfy til Away Gooners som synger den ufyselige "his mum's a whore"-sangen. Slikt liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Spennende omgang! Skjelver noe sykt, og har gjort det siden kampstart. Trodde ikke jeg kom til å være så nervøs.

Silvestre har vært vår beste til nå, syntes jeg! Fremover er det litt dårligere, og vi er litt for redde til å skyte. Eastmond har skuffet meg. Håper han byttes ut mot Coquelin. Lykke til i andre omgang, medgooners!

Lenke til kommentar

Liker å se Velta utpå der. Han viser at han vil, og kan noe. Hvis det er en som kan nette i dag blir det nok han.

Rosicky må slutte med å gjøre alt så fint, hadde likt å se litt flere "enkle" pasninger fra han.

Ellers så har Silvestre vært god, og Fabianski har vært sikker.

Hvis alle får vekk feilpasningene blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Vi er noe heldig i enkelte situasjoner, men det har vært en morsom kamp så langt. Må si fyfy til Away Gooners som synger den ufyselige "his mum's a whore"-sangen. Slikt liker jeg ikke.

Virkelig? Du er en mer tilgivende person enn meg. Jeg koser meg glugg ihjel med at Adebayor blir pepet ut av sin egen hjemmebane. Sier litt om den tafatte City-fansen, og de fantastiske bortefanse våre.

Omgangens høydepunkt var Wilsheres stikker til Vela. Bare marginer om å gjøre at det ikke står 0-1. Vela klarer seg veldig godt sålangt, tydelig at han ikke matcher styrken til Lescott, Toure og Richards, men han har gjort noe positivt med alle ballene han har fått sålangt.

Og btw, cunten Hughes kan holde seg på plassen sin. Han når ikke Wenger opp til sokkene og har ikke en dritt han skulle ha sagt.

Lenke til kommentar

Trodde nå at Greedy kun ble pepet på av våre egne, jeg. Syns de gjør en veldig god jobb så langt. :p Men å blande inn mora hans er bare unødvendig og usmakelig. Skulle ønske flere kunne tenkt seg om.

Enig ang. cunten Hughes da.

Wengah er fly i dag. Mafiafrakk og greier. Måtte vel kompensere for søndagen.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...