Simenrf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei jeg har nå kjørt vanlige slalåm ski i 4 år nå og jeg kjører mest freerider, men jeg liker også å kjøre på hopp, rails osv og det synes jeg er litt vanskelig med vanlig slalåm, kameratene mine som har twin tip klarer dette lett. Så jeg er ute etter noen tips til twin tip ski, jeg ser etter ski som jeg kan hoppe med og gjøre triks med, men også kjøre vanlig. Pris max 6000. Lurer også på hvordan kvaliteten på skiene er på butikker som Coop Obs og Smart Club? De er jo veldig billige Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei, anton sport har en pakke på Völkl Wall og Ledge, begge under 6000,- med Marker binding. Kjempe gode ski, med god spabilitet og selve skien er bygget opp på en genial måte. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva er det viktigst for deg at skiene er gode til? Lenke til kommentar
twinK2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kjøpte K2-pakke til 5500 på inter sport i trondheim med spotela-509 bindinger modellen var en krotas-360 Jeg er veldig fornøyd med kjøpet dette er en stabil ski :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå