Athlon Power Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hvirdan fjerner jeg objektene som er lagt til i mappen dokumenter på startmenyen? BobboZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 hmz...prøv å omformulere spm...jeg forsto ikkje helt va du sporte om. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Ok kanskje jeg skulle forklart meg bedre. Når du trykker på statmenyen kommer det opp noen alternativ. Et av dem heter domumenter. Denne menyen gir en oversikt over det siste har åpnet på PC-en. Hvordan fjerner man det som står i denne menyen slik at andre emmensker ikke kan se hva du har vært inne på uten og sølette selve filen. BobboZ Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Kva med å ha fleire brukarar? Det er jo mykje av poenget med XP. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 høyreklikk på verktøylinjen din. så på egenskaper (properties), så customize, så clear. husker ikke hva det står i den norske versjonen. men sånn gjøres det i alle fall lykke til! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Seff har jeg brukere men jeg vil ikke ha alt drittet stående der uansett? BobboZ Lenke til kommentar
extreme Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Gjør dette... høyre klikk på task bar, og velg properties, velg start-menu, customize, advanced. Her kan du fin tilpasse start menyen over alt som skal være der, her kan du ta bort my documents, my music osv...masse muligheter Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hvis det er det som på engelsk heter "Recent Documents" du vil ha vekk, så gjør følgende: 1. Last ned Windows XP Powertoys (søk på google) 2. installer TweakUI 3. I Tweak UI, trykk på "explorer", fjern haken i "allow recent documents on start menu" I Tweak UI er det masse annet kult/nyttig å stille på. Det er en del andre kule ting i powertoys pakken også, så hvis du ikke har den, bør du laste den ned! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Du kan oxo gå på Documents and Settings"user"recent Altså: C:Documents and SettingsStineRecent :wink: Lenke til kommentar
mcper Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 stine: er nok katalogen "My Recent Documents" du meiner, ikkje "Recent" :smile: hmm, ser ut til at dette ikkje stemmer heilt. Dette er ein spesialkatalog, så navnet på katalogen og stien er ikkje det same. My bad. Bruk Recent i stien. per [ Denne Melding var redigert av: mcper på 2002-01-27 12:53 ] Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Følg stien som Stine her har listet opp, så får du slettet snarveien til filene i Document mappen på start menyen. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå