navicom Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Med en bærbar PC som kun er ment å kjøre kontorapplikasjoner får jeg nøye meg med 3Dmark01 Men; forsøk nummer to etter justering av oppløsning ga dette resultatet, så da er jeg vel med? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Får vel legge ut et bidrag seinere i dag Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 22stk. på lista nå :!: Hadde aldri forestilt meg at det konken skulle få så mye oppmerksomhet. Varmer nerden i meg Håpte på at ihvertfall 10stk. skulle prøve seg, men over 20 trodde jeg aldri:P Har gledet meg til neste runde siden i gaar. XD Med en bærbar PC som kun er ment å kjøre kontorapplikasjoner får jeg nøye meg med 3Dmark01 Men; forsøk nummer to etter justering av oppløsning ga dette resultatet, så da er jeg vel med? Jepp du er nok det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Navicom: Det er du:) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vil alle rundane vare i ei veke, eller er det ikkje bestemt enno? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Vi får sjå, vi får sjå Og hvis noen lurer på hvorfor jeg har et mann med mye skjegg så er det ikke hvilken som helst mann...det er Richard Marcinko. Som de har brukt i spillet Rogue Warrior:) Endret 2. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Pc'n er bortlovet til videoredigering nå, så får ikke posta noe før fredag :/ klør i fingra! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Får vel bli med jeg også. Er milesvis unna målscore, men det er jo bare for gøy http://service.futuremark.com/resultAnalyz...esultId=5073566 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gøyal tråd. Kanskje jeg skulle prøvd meg jeg også. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen? Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda Har verken prøvd å klokke ned eller opp før Endret 2. desember 2009 av xibriz Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen? Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda Har verken prøvd å klokke ned eller opp før Kjør nyere 3dmark. Jeg fikk 400 3dmarks i 06 og 2500 i 01 på laptopen min. Endret 2. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen? Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda Har verken prøvd å klokke ned eller opp før Kjør nyere 3dmark. Jeg fikk 400 3dmarks i 06 og 2500 i 01 på laptopen min. Bra Benny, kjør på Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hvor lenge er runden oppe? Rutern har tatt kvelden så får ikke noe nett til... etter helga hvis jeg er maks uheldig Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det hadde vært enda kulere hvis det var SuperPi vi konkurrerte i ORB Kom til skade for å skru opp GPU core hastigheten beyond limits, skjermen ble oransje og jeg restartet med en gang. Furmark vise artifacts (svare prikker) hele tiden, men jeg merker ingenting i spill, bør jeg være bekymret? ss_10000.bmp Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jepp jepp slenger inn min og, hadde flaks med denne, gjetta meg frem til et resultat på -4 på første forsøk =) Endret 2. desember 2009 av trillebår Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Slenger meg også med Endret 2. desember 2009 av Zacher Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bra Benny, kjør på Hehm er no way at jeg greier 10 000. Siste desperate forsøk etter maksklokk på GPU blir å kjøre 3dmark 99! Etter det er det nok bare å gi opp ^^, Edit: Og hvis jeg hadde greid å nå 10 000 hadde jeg failet hardt senere i konkurransen når høyere score skal nås. Endret 2. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Mikkel10: Du vet ikke hva som kommer i de neste rundene:P Hvis det tar tid med oppdateringen av listen så er det for jeg har fått bihule-betennelse..hvis det skrives slik. Så ting går ikke så fort i dsg. Endret 2. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jøss, fikk den helt ned standardklokk og slå av CF gjorde susen. HER! kvalifisert? 9957 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jøss, fikk den helt ned standardklokk og slå av CF gjorde susen. HER! kvalifisert? 9957 Du må nok ha screenshot av gpu-z, cpu-z og 3dmark score i ett bilde. TROR JEG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå