hokuspokus111 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er helt sykt at det ble 1 millisekund som avgjorde det hele Ha en god jul alle sammen Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 PS: Jeg har lyst på vifter Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Gratulerer så mye til vinneren(e) Dere har gjort en nydelig jobb. Vil ønske alle en riktig god jul og et strålende nyttår, spesielt til Amanita Muscaria og Nizzen som har gjort en stoooor jobb med å starte denne konkurangsen og ikke minst holdt den gående Endret 23. desember 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Tusen takk for de fine orden Hansi God jul Det har tatt en god del av min tid denne konken, men i det store bildet så var det verdt det;) Gikk nokenklunde greit, utenom et par feil jeg gjorde som jeg skulle gjerne vært foruten:P Endret 23. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gratulerer til alle vinnere og til Amanita og Nizzen for en flott konkurranse. Gleder meg til fortsettelsen i det nye året. God Jul alle sammen :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: Lenke til kommentar
dreamrocker Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjempekult dette. Grattis Mikkel Grattis Zeplyx Grattis alle vinnere og deltakere. Har vært kult å følge dere alle i konken, føler meg som en taper uten å ha vært med. Kjemperesultater dere har levert. Og det har vært veldig lærerikt å følge dere. Mest av alt grattis til Amanita Muscaria og Nizzen for et kjempeinitiativ, for dette har tatt tid. Håper jeg blir med vist det blir satt igang noe tilsvarende på nyåret. God jul til alle Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bra jobba alle sammen God jul! Premiefordelingen blir nok annonsert i romjula, og premiene blir sendt ut rett etter nytt år. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gratulerer så mykje til alle som var med, spesielt til mikkel10 og Zeplyx! Knallbra resultat! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 3.juledag, premieliste? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Det kommer, det er jul Du vinner såklart kabinettet. Nizzen har sitt i jula og jeg mitt. Kommer når vi har fått pratet sammen. Blir ikke sendt noe før etter nyttår uansett, så ingenting haster. Endret 27. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Men beklager at det tar tid Men skal ikke være lang tid før den er ute, jeg kan ikke lage den på egenhånd heller når vi er 2;) Beklager dobbelpost, men hver gang jeg prøvde og redigere posten over så fikk jeg feilmelding:( Endret 27. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det et sted det står litt mer info om det kabinettet jeg har vunnet enn det som står i tråden? Driver å tenker på vannkjøling, så det hadde vært greit å vite hva som får plass i det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Skal se om jeg finner noe, eneste jeg vet er det jeg har lagt ut fra før i tråden...men skal se om jeg finner en side;) Er dette så og si etter det jeg vet: http://www.pureoverclock.com/review.php?id=857&page=2 Endret 28. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Går det en 2x 140mm rad i toppen av den? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Topplaten (ikke synlig, er under toppdekselet) har en annen senteravstand for vifter slik at den passer 2x140 radiator. Videre er det laget 2 hull slik at slangene kan føres inn i kabinettet. Yupp, det kan det;) Den versjonen du får er litt opppimpet versjon;) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Med vindu? Kan vel alltids modde det hvis det ikke er det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Sendt deg pm med infoen jeg hadde Mikkel;) Fant ut det var lettere og lage en pm og sende deg enn og stuke med og skrive litt og litt eller finne det jeg la ut i tråden tidligere. Sidedøra har ikke vindu, men de har laget plass for 2x140 vifter. Du kan sende meg adressen din så jeg kan få gitt den til de som skal sende deg det;) Endret 28. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvor blir det av resultatlisten? Den ble først lovet lagt ut en av de første juledagene, så 3 juledag. I dag skriver vi 6 juledag hvis vi kan bruke en slik betegnelse. I morgen er det nyttårsaften, og dagen etter starter et nytt år. Når kommer resultatllisten? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ingen sa 3.juledag, jeg har sagt siden 1.juledag så fort som mulig. Og jeg har ikke pratet med Nizzen ennå. men ganske oppplagt hvem som vinner hva. Dirt til de beste, vantage og AS må fordeles, og de viftene. Resultatlisten kommer nå snart( fikser den nå ), som om ikke den er opplagt. Men angående hvem som får hva utenom kabinettet får jeg ikke gjort noe med før som sagt under. Så lenge jeg ikke får tak i Nizzen så får ikke jeg gjort en døtt. Det dere kan gjøre er og sende meg adressen dere på pm. Endret 30. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Da er resultatlisten på førsteposten:) Den delen beklager jeg at jeg ikke har fått opp før nå, men premielista får jeg desverre ikke gjort noe med. Har både ringt og sendt sms i dag til Nizzen så jeg vil ha den opp fort som f... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå