hokuspokus111 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg satt alle instillnger på 3Dmark01 på maks før jeg begynte for å få en lav score. Gjorde ingen endringer i 3Dmark01, brukte setFSB, MSI afterburner og memset til å tweake. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Spør bare for og finne ut hva dere som har scort bingo skal få gjøre, den infoen kommer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det går ikke endre instillinger i 3Dmark03 forresten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Har ikke kjørt 03 på evigheter så........... Men takk for dere svarte. Det med ny runde er for de som klarer bingo. Og mikkel, du bør aldri si at du ikke ville fortsatt etter den 23, for det kunne vi ha funnet på Men det blir ikke det:P Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Ehm, no håpar eg du ikkje har planar om å flytte på fristen for denne runden! Fristen er jo sett til 23.12.09 klokka 21.00, men dersom den vert flytta blir det jo ganske urettferdig for dei som ikkje har hatt tid tidlegare i veka... Edit: Altså om den blir tidlegare enn no. Endret 21. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) jeg har ikke sagt noe om og forandre noe, har bare sagt at vi kommer med en ny runde for de som har klart full bingo;) vi skal ha en vinner;) Nizzen har sagt ørten ganger nå at vi ordner dette, fristen for resten blir ikke forandret...vi er ikke sinnsyke heller. dere som ikke har klart full pott fortsetter som vanlig. Sa bare at hvis vi ville ha omkamp ut i romjula så hadde vi gjort det=) Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Men om nokon får bingo-score eitt minutt på ni på onsdag, kva då? Han har jo klart akkurat det same som dei andre, men han vil då ikkje få sjanse til å delta i "omkamp"? Unnskyld at eg spør sånn, men eg er nysgjerrig!!! Endret 21. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) de som klarer bingo får en egen "oppgave" ekstra, kan du ikke bare klokke;) Ingenting er forandret for deg, eneste som skjer er at de som klarer full pott skal ta en runde utenom. vi skal ha EN vinner, ikke 4. Det går bra Breidablik, vi kan ikke fortsette lengre enn den 23 pga. det er jul osv. Og det er første gang vi gjør dette og noe vi håper og få til som tradisjon, men det blir prøving og feiling. Den runden som man skal ta hvis man får full pott blir lagt ut nå snart:) Får poenget er og klare og få en på topp, mikkel og zeplyx har lagt listen nå, så man MÅ ihvertfall få full pott for og komme topp 3. Det eksemplet du kom med blir helt umulig og være 100% rettferdig på, for vi kan ikke ha en omkamp igjen. Da blir det en på noen få timer, istedenfor så legger vi den ut nå slik at man vet det på forhånd. For hvis 2 stk. klarer likt den vi legger ut nå så spiser jeg sokkene mine:P Hvis det er noen som føler dette er helt på trynet så vil jeg gjerne vite det:) Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Ok, ok, då forstår eg kva du meiner. Edit: Då tar eg like godt og postar det eg har til no. Dette skal forbetrast, men eg veit ikkje kor mykje eg rekk enno... Vi får sjå... Monitordump: 3DMark01: 3DMark03: SuperPI: wPrime: ORBzzz: 3DMark01 3DMark03 Dette skulle bli 8 minuspoeng, er eg ganske sikker på. Endret 21. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vil det være lov å begynne på denne ekstraoppgaven før du klarer den vi holder på med nå? (For så å klare den vi holder på med nå senere, selvsagt). Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Eg vil tru det er rimelig dumt gjort å starte på "neste" runde dersom du ikkje er kvalifsert til den likevel... Edit: La til score i forrige post. Endret 21. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Vil det være lov å begynne på denne ekstraoppgaven før du klarer den vi holder på med nå? (For så å klare den vi holder på med nå senere, selvsagt). Det er ikke noe smart, for klarer du ikke bingo så skal du ikke ta den runden. Som Breida. sa over:) Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 *Host* 24k blank var forrige runde, din sopp... *kremt* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Sorry Breida, blir småstresset:P Og du prater til en forbanna stolt sopp :!: Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hihi! Wohoo! Der var SuperPI og wPrime nøyaktig like! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Ekstraomgang for dem med 0 minuspoeng i finalerunden. Denne skal kjøres ETTER at man har fått 0 minuspoeng. Oppgave nr 1. Få likest mulig poengsum mellom "stock 3dmark 06" og "stock 3dmark 03" Det skal brukes samme datamaskin. Husk cpu-z og gpu-z screenshot sammen med ORB link. 3dmark 06 og 3dmark 03 skal kjøres stock. Altså man kan ikkje stille på noe instillinger i selve 3dmark programmet. Det gjelder oppløsninger etc. Ellers kan man overklokke og underklokke cpu og gpu som man vil. Man kan også tweake i driverene i windows. Oppgave nr 2 Få likest mulig score av Superpi 1m og Superpi 2m. Samme datamaskin skal brukes også her. cpu-z screenshot sammen med resultatet av superpi 1m og 2m. Her gjelder det å overklokke på 1m resultatet og underklokke på 2m resultatet Måtte den beste vinne! God Jul! Hilsen Nizzen PS: Kom ikkje med spørsmål før dere har resultater som er gode nok Endret 21. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vantage kan kun kjøres i Vista og W7, jeg kjører XP på alle PC'r i huset. Kan dere endre til et annet program? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Vantage er byttet ut med 03. søtnos:P Pluss for dere som mente det med tid så er fristen satt til kl.24.00 istedenfor 21.00. Håper at dette faller nokenlunde i smak og det ikke er for ille:) Endret 21. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Burde ha greitt med tid etter eg er ferdig med denne... (For det blir eg) Endret 21. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 0 minuspoeng 3dmark01: 19110 (ORB / Screenshot) 3dmark03: 19110 (ORB / Screenshot) Super-Pi 2M : 58,454 s (Screenshot) wPrime 32M: 58,454 s (Validering / Screenshot ) - Lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå