odderling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan blir det om jeg faktisk klarer og få 0 minuspoeng? Blir det omkamp igjen eller trekker dere eller hva? For om det blir omkamp så blir da hele konkuransen utsatt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan blir det om jeg faktisk klarer og få 0 minuspoeng?Blir det omkamp igjen eller trekker dere eller hva? For om det blir omkamp så blir da hele konkuransen utsatt? slutt å tenk så mye. Bare bench og tweak du Jeg og soppen ordner resten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Bare pass på og levere score innen 24 i kveld;) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 8 min igjen nå, så kom igjen folkens Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) OMKAMP OVER Var bare 3 innleveringer av scores nå, så for at dette skulle gå opp så flyttet vi odderling til gruppe 1. Og alle 3 som leverte inn scores går videre. Oppdaterer førsteposten nå og hva runden som begynner nå går ut på kan dere lese om nå Endret 14. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
odderling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 usj... Lykke til dere som er videre! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) DU ER MED VIDERE DIN LØK:P Jeg sa jo det, du er flyttet til gruppe 1 bare;) For at det var så få som leverte inn og vi må ha 3 i hver gruppe pluss 1 person utenom. De som er med nå stå i førsteposten, og sier igjen Odderling, Nudimmon og Hifiking er med videre. Endret 14. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 70K poeng i 5 forksjellige bench tror jeg de fleste vil slite med når aquamark ikke er med, 3dmark01 og 03 burdte gå greit, men da mangler jeg å få 70K i 3 andre, eller mente egentlig at man skal få 70K totalt over 5 forskjellige progs ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Du skal få 70k tilsammen, ikke i hvert program. Husk dette er for og ha det gøy og jeg vet ikke om noen andre som har prøvd dette :!: Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 70k totalt med 5 forskjellige progs på en maskin er rett ikke sant? Eller kan jeg bruke flere maskiner? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Du kan bruke alle pcer på en skole hvis du vil så lenge du har 70k tilsammen:) Og har brukt 5 programmer;) Så du kan kjøre vantage med en pc, 01 med en annen osv. Endret 14. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 HMM jeg får smiske litt med guttungen så jeg får litt hjelp, han har 2 maskiner i bruk. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du kan bruke alle pcer på en skole hvis du vil så lenge du har 70k tilsammen:)Og har brukt 5 programmer;) Så du kan kjøre vantage med en pc, 01 med en annen osv. Ble fryktelig redd der ett 0yeblikk. 70k tilsammen med fem programmer. Lurt aa legge til det paa f0rste siden? ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Det skal være gøy og samtidig litt nytt, men problemet vårt er og lage det utfordrende, rettferdig pluss man skal kunne gjøre det på de fleste pcer:P Er det noe dere lurer på så enten post her eller send meg en pm, skal gjøre mitt beste for at denne runden går så smertefritt som mulig:) Nudimmon: Skrev det nå, hadde 5min på og fikse det i sted så var litt stressa da. Men tror det meste skal være i boks nå Ellers så ønsker jeg alle lykke til og håper på en smertefri runde :!: Endret 14. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
reger Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 jaja ble vist kastet ut uten, noen sjanse for å være me da. xD ( ikke alle som har tilgang til benche pc-en hver dag ) men lykke til alle de heldige som ble med videre. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nudimmon: Skrev det nå, hadde 5min på og fikse det i sted så var litt stressa da.Men tror det meste skal være i boks nå: Hehe, du er naa fremdeles ikke helt i form saa ingen kan belaste deg for det. Ser ut som en artig runde der her da! @odderling: Du trengte ikke kj0re noen benchmarks idag likevel. Snakk om aa gulle. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) jaja ble vist kastet ut uten, noen sjanse for å være me da. xD( ikke alle som har tilgang til benche pc-en hver dag ) men lykke til alle de heldige som ble med videre. Beklager Reger:(, kunne satt lengre tidsfrist...men flere og flere blir opptatt jo nærmere jul vi kommer. Du hadde jo omkampen og så lenge du ikke leverte inn scores så......., men man har jo andre ting i livet også som skjer. Du får bli med på neste konk:) Endret 14. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
reger Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Beklager Reger:(, kunne satt lengre tidsfrist...men flere og flere blir opptatt jo nærmere jul vi kommer.Du hadde jo omkampen og så lenge du ikke leverte inn scores så......., men man har jo andre ting i livet også som skjer. Du får bli med på neste konk:) Går greit, sjønner at det er flere å flere som blir opptatt nærmere jul fikk egentli aldri med meg at det ble noen omkamp Endret 14. desember 2009 av reger Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) man bør sjekke hver dag Men forstår det er surt, jeg stusset på at du ikke kom med noe resultat:( Endret 15. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå