Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) GCardinal: det kan man. Og det skal være lett:P Skal bare være for gøy så alle kan være med. Hadde vært 0 problem og komme med en sikkelig utfordring. Breidablik: "påmelding" ja. Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hehe, bra tiltak. Hvorfor lese til eksamen når man kan leke med 3DMark istedet Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Reglene er vel mer rettet mot å oppfordre til over/under klokking og få folk med, samtidig som du skal kan konkurrere med det meste av hardware og ikke bare gå for høyest mulig. Right? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Yupp, bare for ha det litt artig:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det er en konkurranse hvor alle kan være med. Ikke bare for entusiaster som sitter med flytende nitrogen. :] Skal starte benchmarks nå EDIT: Fiks linkene i førstepost, får med punktumene som forumet gir. Men et lett søk på google så fant jeg det jeg skulle ha Endret 1. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Dxspulse: Linken din funker ikke:( srbz: men ja, vi hadde et par ekstra:P Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nizzen som har mange Dirt2 igjen fra 5870 kortene sine nå Får vel melde meg på her, men er 10K kvalifisering eller er den som er nærmest 10k som vinner hele greia ? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 10k er kvalifisering til neste runde. og tilslutt er det vel færre og færre igjen med tanke på mindre ratio for failure. Edit: mer Endret 1. desember 2009 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) The Ghost: Runden her er bare for og se hvem som blir med videre;) Ja, han hadde en ekstra. Frank: Yupp,er det som er tanken;) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan bli moro det her, nå gjelder det å underklokke for å få en premie. Jeg vil gjerne ha din D0 Soppen Hadde vært bra med valgfritt premie, ta det dere vil ha av Soppen og Nizzen, hehe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 :!: Det vil du vel:P Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Blir nok ikke tid til klokking idag, skal jobbe til sent på kvelden. Men imorgen slutter jeg halv 3, da blir det tid til leking. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Houston we have a problem. Får meldingen at skjermkortet mitt ikke støtter DX10 I 3dmark Vantage (Er en GTX260 c216, så den skal helt klart støtte det) Jeg tror dette er relatert til et annet problem jeg har med nvidia drivere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178165&hl= Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Og du bruker... Vista eller Win7? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nå står poengsummen og hvilken benchmark som ble brukt bak navnet til de kvaliserte=) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Flisespikking: Vantage Performance hos meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Fikset Gavekort:) Skal legge til orb-linken senere også. Konkuranser innenfor klokking er noe jeg ihvertfall kommer til og prøve og få til flere av fremover. Vel og merke litt mer "seriøse" da. Denne er for og få med folket på forumet her og se hva slags intresse det er for det:) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det kalles Tweaking... Den som klarer dette best er vinneren:) Skal underclocke pcen min når jeg kommer hjem. må bli med i konkuransen... Endret 1. desember 2009 av Refsa Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmmz.. Skulle gjerne blitt med.. Kan klokke megahertz etter megahertz for å få det nøyaktig. Alas, jeg har eksamen på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå