Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) De som meldte seg på i første runde kom til denne runden der man skulle klokke med det 3dmark programmet man ville for og få en score nærmest mulig 13337 eller 13337;) nei, det er ikke en typisk oc-konk, men poenget er og få opp klokke-miljøet litt. Og som konken her har vist hittil, så har vi ganske mange faktisk som liker og klokke:) Du får slenge deg på neste konk Theo Endret 13. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er det søndag. Krever nesten å få vite hva neste del går ut på ... Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Deadline for neste runde er vel ikke i kveld eller i morgen formiddag? Hvis ikke får ikke jeg blitt med videre :O Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Starter neste runde snart? :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er det søndag. Krever nesten å få vite hva neste del går ut på ... Infoen om hva neste runde går utpå kommer snart. Jeg sto opp for 5min siden;) Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er det søndag. Krever nesten å få vite hva neste del går ut på ... Infoen om hva neste runde går utpå kommer snart. Jeg sto opp for 5min siden;) Kult. Hvordan er formen naa da? ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Heh, det kan ein vel tenke seg til... Stå opp klokka fem... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Nudimmon: Føler meg like tett i huet som et oppfylt utedass:P Utenom det så flott:D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og det blir omkamp for noen. Regler kommer i 1. post ganske snart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Slik, nå er førsteposten oppdatert om hvem som går videre og hvem som må gå den fryktende omkampen:P Pluss regler osv. Så sjekk lista hvor du står;) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Zeplyx er lucky looser Han ble lucky looser fordi han posta 13337 resultatet sist av dem i gruppe 4 som fikk 13337 poeng Endret 13. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Deadline for neste runde er vel ikke i kveld eller i morgen formiddag?Hvis ikke får ikke jeg blitt med videre :O Du er videre så du er ikke med i "omkampen", så du trenger ikke og bekymre deg for det:) TheGhost: Samme gjelder deg;) Siden du forlanger og vite hva som skjer:P Endret 13. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gruppe 2: 1: The Ghost 13337 2: Breidablik 13337 Omkamp Odderling Nudimmon aGal Cidsor Er det omkamp mellom meg og breidablikk eller de andre i gruppa ? Lenke til kommentar
Zeplyx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Zeplyx er lucky looser Han ble lucky looser fordi han posta 13337 resultatet sist av dem i gruppe 4 som fikk 13337 poeng Sweet!! men er ganske sikker på at "Loser" skrives med en O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Spøkelset: De med tall forran seg er videre Alle har vært flinke, og så flinke at så og si alle som er i omkamp hadde 1 poeng fra 13337. Endret 13. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 1 spm. kommer denne konken til å gå over jula ? Drar nemlig hjem mellom 20-5 (desember-januar) og da har jeg ikke annet enn en laptop, så da har jeg automatisk tapt Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Digg med omkamp de dagene man har minst tid hele uka.. Får se om jeg orker begynne å stresse med noe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) 1 spm. kommer denne konken til å gå over jula ? Drar nemlig hjem mellom 20-5 (desember-januar) og da har jeg ikke annet enn en laptop, så da har jeg automatisk tapt Vi skal gjøre alt vi kan Ghost for at neste rundene går kjapt unna, blir ikke flere dagers runder nå. Men vi mente at akkuratt i denne fasen så var det viktig og få det rettferdig. Målet er og få den ferdig før jula ja:) Neste runde skal være klar så og si med engang omkampen er over. Som er kl.24.00 i morra., så regner med og ha ting klart rundt 00.30. Endret 13. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Digg med omkamp de dagene man har minst tid hele uka.. Får se om jeg orker begynne å stresse med noe Kan ikke si noe annet enn at jeg beklager aGal, det var så sykt jevnt at det var denne måten vi kunne gjøre det rettferdig på. Er dette som er det kjipe med slike konkuranser over tid, det blir alltid noen som det passer dårlig for:( Men det nærmer seg jul med stormskritt og jo nærmere den kommer jo mindre tid har mange. Så vi prøver så godt vi kan og få det gjort unna på best mulig måte. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke si noe annet enn at jeg beklager aGal, det var så sykt jevnt at det var denne måten vi kunne gjøre det rettferdig på.Er dette som er det kjipe med slike konkuranser over tid, det blir alltid noen som det passer dårlig for:( Men det nærmer seg jul med stormskritt og jo nærmere den kommer jo mindre tid har mange. Så vi prøver så godt vi kan og få det gjort unna på best mulig måte. Gjør meg ingen ting. Skal nok klare å få levert noe sent i morgen kveld om jeg ikke glemmer det bort Er omvendt hos meg, har evig mye tid når ferien slår inn fredag kl 11.30 Den slår vel egentlig ikke inn før 22. Desember *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå