Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse

Anbefalte innlegg

De som meldte seg på i første runde kom til denne runden der man skulle klokke med det 3dmark programmet man ville for og få en score nærmest mulig 13337 eller 13337;)

nei, det er ikke en typisk oc-konk, men poenget er og få opp klokke-miljøet litt.

Og som konken her har vist hittil, så har vi ganske mange faktisk som liker og klokke:)

Du får slenge deg på neste konk Theo :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 spm. kommer denne konken til å gå over jula ?

Drar nemlig hjem mellom 20-5 (desember-januar) og da har jeg ikke annet enn en laptop, så da har jeg automatisk tapt :(

Vi skal gjøre alt vi kan Ghost for at neste rundene går kjapt unna, blir ikke flere dagers runder nå.

Men vi mente at akkuratt i denne fasen så var det viktig og få det rettferdig.

Målet er og få den ferdig før jula ja:)

Neste runde skal være klar så og si med engang omkampen er over.

Som er kl.24.00 i morra., så regner med og ha ting klart rundt 00.30.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Digg med omkamp de dagene man har minst tid hele uka.. Får se om jeg orker begynne å stresse med noe :p

Kan ikke si noe annet enn at jeg beklager aGal, det var så sykt jevnt at det var denne måten vi kunne gjøre det rettferdig på.

Er dette som er det kjipe med slike konkuranser over tid, det blir alltid noen som det passer dårlig for:(

Men det nærmer seg jul med stormskritt og jo nærmere den kommer jo mindre tid har mange.

Så vi prøver så godt vi kan og få det gjort unna på best mulig måte.

Lenke til kommentar
Kan ikke si noe annet enn at jeg beklager aGal, det var så sykt jevnt at det var denne måten vi kunne gjøre det rettferdig på.

Er dette som er det kjipe med slike konkuranser over tid, det blir alltid noen som det passer dårlig for:(

Men det nærmer seg jul med stormskritt og jo nærmere den kommer jo mindre tid har mange.

Så vi prøver så godt vi kan og få det gjort unna på best mulig måte.

Gjør meg ingen ting. Skal nok klare å få levert noe sent i morgen kveld om jeg ikke glemmer det bort :)

Er omvendt hos meg, har evig mye tid når ferien slår inn fredag kl 11.30 :p

Den slår vel egentlig ikke inn før 22. Desember *host*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...