Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) samme det, blir en neste runde:P hva den kalles er det samme..lol Agal: 3 skal videre fra hver gruppe pluss 1;) Så likt som det er så er ingenting sikkert...bare for og plage deg litt Random: Det blir fikset, slapp av. Jeg har nok og gjøre, jeg ville bare se om han kom med en gylding link pluss jeg måtte gå igjennom noen sider for og se om han hadde en annen score;) Lars_Era: Jeg fant bare den ene scoren din og den hadde ikke gyldig link. Så jeg måtte slette deg. Beklager. Hvis det ligger en score før den siste du la ut som jeg har oversett så si ifra:) Endret 11. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cidsor Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Håper dere finner på noe smart til å velge de siste som skal videre :S Spesielt siden dere starter 3. runde i helga? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Diger "klappklapp" til alle som har deltatt Syntes vi alle skal gi Soppen og Nizzen en stor "klapp klapp" for å ha startet denne herlige Jule-OC-Konkurangsen *klapp klapp* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Begynner å gå lei av å bruke flere timer på å kjøre 3Dmark uten å endre HW instillinger (clocks, volt osv.) å håpe du blir heldig nok til å treffe på et vist punkt imens resten av romtek linja (skole linje) har LAN :( :( (LAN hver fredag så er ikke så big deal, men kjedelig å ikke dra ) Vil ha mer den typen der de som får mest prosent klokk, høyest score eller noe sånt "vinner" Men blir det noen av de så er det igjen færre folk som kan delta pga. manglene kunnskap, dårlig med HW o.l. Vanskelig detta Har også flyttet fra all HW,en min utenom akkurat det jeg har i PC'en nå så det å ta 100% klokken blir ikke så lett (qx9650 eller conroe-l samt et 8400gs/8500GT eller annen low-end kort ) Edit: endra på en leif og forklart litt bedre hva jeg mener Endret 11. desember 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Håper dere finner på noe smart til å velge de siste som skal videre :S Spesielt siden dere starter 3. runde i helga? Vi kommer med info i helgen;) Takk Hansi Ghost: Det kommer til og komme litt hardere konker;) Som er litt mer stilen vi er vant med. Håper også at de som har vært med her hopper med der. Slik som konken her her som er for alle pcer så må vi holde den ruta hele tiden så det er rettferdig. Kanskje jeg misforsto innlegget ditt nå Endret 11. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Syns det høres spennende ut! Gleder meg til mer skills og mindre flaks runder :!: Kaster meg på *Klappe* bølgen her *klapp klapp* innlegg 700 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 *Klappeti-klapp-klapp* Konge initiativ! Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 *klapp-klapp-klapp-klapp* Konkuransen har vært moro så langt. Med unntak av jeg har sett litt for mye til 3DMark06 de siste dagene. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Flott initativ, dette, ja! Dere kan jo lage en HWBot-type konk neste gang, med premie basert på scores av ulike slag... teamet trenger et lite oppsving, tror jeg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Agal: 3 skal videre fra hver gruppe pluss 1;)Så likt som det er så er ingenting sikkert...bare for og plage deg litt Pass deg :!: Regner med jeg er ute, men hva gjør vel det så lenge jeg var med Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Var ikke slik jeg mente det Jeg ertet deg bare:S Og er dødsglad for at du var med og alle andre er med\har vært med Pass så kommer minhund....tok du den den var tørrere enn Sahara. Endret 12. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) EDIT: Å hva blir det til? Endret 12. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
larsere Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Lars_era: Kan du fikse det ellers må jeg sette tilbake scoren til sist fungerende Orb:S Oy, regna med det ville fungere. Stod en taxi å venta på meg så jeg rakk ikke å sjekke det. Skal ordne det så fort jeg kommer hjem i kveld. Håper bare det ikke gjør noe at jeg legger det ut etter fristen siden jeg fikk resultatet før fristen. Har også lagret resultatet så det er ikke noe problem (kan også laste opp det lagrede resultatet) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 EDIT: Å hva blir det til? Blir til hva? I dag skjer det ingenting;) Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror aGal tenkte på alle oss i gruppe 2 som hadde -1. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Alt slikt kommer, men ikke i dag;) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror aGal tenkte på alle oss i gruppe 2 som hadde -1. Yeh, bare for å smiske litt. Jeg var vel eneste som hadde 13338, det er jo mere unikt enn resten som hadde 13336 Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Yeh, bare for å smiske litt. Jeg var vel eneste som hadde 13338, det er jo mere unikt enn resten som hadde 13336 Tja kan nå bevise at jeg hadde det samme så. Sitter fremdeles og bencher... Har lyst til å få d til selv om det er for sent... Men burde vel heller sitte og leke meg litt med nyeste versjonen av virtualbox. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Vil bare si at jeg sier ikke dette for og være vansklig( de 2 innleggene mine over ), men jeg og Nizzen bestemte oss for en fridag i går. Så og få tak i han i dag er ikke det letteste, samt jeg tenger og få slappet av. Konken tar opp litt tid hos meg. NuDimon: Kult og høre Håper mange her fortsetter med benching, og det mår ikke være på ln2\tørris for og være artig:D Og hvis du klarer 13337 så legg gjerne bilde ut i tråden;) Eller annen benching så du har lyst og vise frem. Agal: Jeg er kald som en død sild, smisking fungerer ikke da :!: Fra spøk til Halvor, jeg syns alle i gruppe 2 har vært flink og dere har ikke gjort det lett Endret 12. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 For de som ikke er meldt på, er 13337 konken går ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå