Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Håper ikke det blir trekt ut tilfeldig? Det skal ikke bli urettferdig eller tilfeldig, det kan jeg love deg:) OG jeg sier igjen, trodde aldri vi skulle få den responsen som vi fikk og dere har vært utrolige alle sammen:) Det er dette jeg vil få frem mer. Endret 10. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) jaja får poste det jeg har da :/ får ikke noe bedre fortiden og siden 3D Mark er fucka så da får det bli detta ORB: http://service.futuremark.com/home.action?...p;resultType=14 Endret 10. desember 2009 av RandomNOOB Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er mer enn bra nok det, nå ligger du på 2. plass i din gruppe. Lenke til kommentar
Lokki Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 God aften! Har akkurat funnet ut at noen svinepels har aktiveret min serienr til 3dmark06 så jeg får dessverre ikke lagt ut scoren på orben. Har sendt mail til [email protected] men er ikke sikker på at jeg får svar for fristen går ut..... Noen som har et greit tips på hvordan jeg ska komme meg ur denne knipan? HELP!! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 God aften! Har akkurat funnet ut at noen svinepels har aktiveret min serienr til 3dmark06 så jeg får dessverre ikke lagt ut scoren på orben. Har sendt mail til [email protected] men er ikke sikker på at jeg får svar for fristen går ut..... Noen som har et greit tips på hvordan jeg ska komme meg ur denne knipan? HELP!! Slette og innstalere på nytt uten å aktivere med produktnøkkel. ORB skal funke da også, uten om i 3dmarkVantage Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jada, ein treng ikkje aktivere for å få fram ORB Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg trodde vi var ferdig med sånt i første runde jeg.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) har drevet å slitt med å få den public, må slutte å "hente" serials altså... hvordan kan jeg laste opp en orb fil jeg har lagret? nå med legal basic funksjon? urgh: The registration key you are using is either faulty, or illegal. The ORB database contains a record of every valid key created by Futuremark, and the key you are using cannot be verified. If you have purchased any of our benchmarks and still get this message, please contact our support at [email protected] Endret 10. desember 2009 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 any way, tok en ny runde og fikk bedre resultat og fikk fikset orb'en Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 any way, tok en ny runde og fikk bedre resultat og fikk fikset orb'en Var bra det da! Pen score, selv sliter jeg fælt med å få 13337. Holdt på i flere timer idag. XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 oppdatert Hifi, pen score Gøy at du ble med:D Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) any way, tok en ny runde og fikk bedre resultat og fikk fikset orb'en Var bra det da! Pen score, selv sliter jeg fælt med å få 13337. Holdt på i flere timer idag. XD Takk takk! edit: så du hadde lik score som meg. Da er det bare å kjøre flere tester til det plutselig funker! prøvde noen flere testruns etter 36 resultatet, men endte bare med at maskinen frøs/restartet. Jeg har forsøkt med forskjellige spenninger uten effekt. Alltid kræsj på andre run av 3dmark. Noen tips? Endret 11. desember 2009 av anbar Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 oppdatert Hifi, pen score Gøy at du ble med:D Fix meg og da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Slik Agal:D Med link og hele superpakka;) Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 dette kan bli spennende, veldig likt i gruppe en. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis ingen bedre scores eller noen av de andre i gruppen som ikke har lagt inn score kommer med en så er det 3 stk. der;) Men det er noen timer igjen så , mye kan skje Lenke til kommentar
larsere Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 13338 ORB: http://service.futuremark.com/home.action;...0C02A77213BA28D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Skal komme meg litt nærmere enn dette, men for nå: ORB Endret 11. desember 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva skjer med at det er 4 som har 13337 i gruppe 4 a? oO Jeg gidder ikke legge inn mine resultater da jeg vet at jeg allerede er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå