Nizzen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Umm... Kva var eigentleg vitsen med grupper i det heile tatt? Eg meinar, dersom ei heil gruppe kan gå vidare uansett, har vel ikkje gruppa noko å seie, eller? Edit: Ikkje for å vere vanskeleg eller noko, altså, eg berre lurer... han bare kødda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Eg såg det, men sidan Soppen nokre postar opp sa at f.eks. ei heil gruppe kan gå vidare stemmer vel ikkje dette heilt? Edit: Bah, too slow, takk for svar... Syk, stresset og nervøs for denne konken:P Er bare og spørre spørsmål, det meste skal stå i førsteposten....MEN er det noe dere føler dere ikke har fått svar på så spør i vei. Så tips til alle, les igjennom førsteposten først:). Uansett hva som skjer så fikser jeg og Nizzen det. Endret 9. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Shorty86 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 http://service.futuremark.com/results/show...p;resultType=19 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 har du satt den som public? For scoren din kommer ikke opp. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Og enda litt nærmere: 13332 Link til ORB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Oppdatert Bat Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hmm, eg kjem ikkje nærare enn 2 ifrå... Eg har fått både 13335 og 13339 opp til fleire gongar... Lenke til kommentar
reger Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) litt nærmer da 13332 http://service.futuremark.com/resultAnalyz...p;resultType=14 eist er på derfor *6 i multiplier Endret 9. desember 2009 av reger Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Kommer ikke nærmere enn 12723 enda jeg Prøvde OC på skjermkort, men det virker som det er låst. Får vel bruke innstillingene i 3dmark litt bedre for å komme nærmere. EDIT: 13559 ble resultaten nå.. Prøve noen siste justeringer i 3dmark før jeg begynner å clocke ned CPU og GPU om det lar seg gjøre. Opp ville i allefall ikke GPU clocke. Endret 9. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har blitt syk også...jekla influensa og feber..bla...bla..bla.. Har bare i7 pc`n oppe nå,gidder ikke å sette opp AM3 pcn,var den jeg hadde bestemt meg for å bruke egentlig. Men gjetta meg fram til en baseoverklokk og gjorde 2 forsøk....og med litt flaks så landa jeg her: Vet ikke om jeg orker å finpusse den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Pene tall dere kommer med, en ting er sikkert...det blir på hårstrået har jeg en følelse av:P Hvis folk lurer på hvorfor de ikke er på lista eller det er oppdatert resultatet de har lagt ut så er det for jeg tar alt på en gang litt senere:) Nassuz: Føler med deg:S Sitter her med det samme, håper du ikke er syk så lenge:S God bedring ihvertfall. Er glad for at du legger ut resultater her ihvertfall:) Endret 9. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er nå fattige 150-180 poeng unna en fin fin sum. Noen som har forslag til et OC-program der jeg kan clocke CPU med? Stress å gå inn i bios hver gang man skal endre på noe. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vet ikke om jeg orker å finpusse den. Imponerende. XD Men du maa huske ORB. Burde egentlig ikke nevne d siden jeg da blir slaatt ut av konkuranssen intil jeg klarer en bedre score. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Er nå fattige 150-180 poeng unna en fin fin sum.Noen som har forslag til et OC-program der jeg kan clocke CPU med? Stress å gå inn i bios hver gang man skal endre på noe. Set-fsb foreks. Nassuz: Har du orb-link til den scoren? Lenke til kommentar
reger Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 og da kan jeg sie meg fornøyd 13336 http://service.futuremark.com/resultAnalyz...p;resultType=14 Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig spent på hvordan konkurransen blir i de videre rundene for å tynne det ut mer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Reger: Oppdatert scoren din og lagt til linken:) Crazy: Ja, håper at det vi kommer med faller i smak;) Endret 10. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) http://service.futuremark.com/compare?3dm05=5080835 Endret 10. desember 2009 av lolwat Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Der ja, nesten fullpott oppdatert scoren din:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå