TMWH Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Ny og forbedret score : Link : http://service.futuremark.com/resultCompar...reResultType=14 Endret 8. desember 2009 av TMWH Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bare en liten tanke fra meg, når man kommer nærmere en finale kan man jo tenke på at man har tre scores man skal komme nermest mulig. Da blir det litt "vanskligere" i form av at man må ha fler scores som varierer. Nå kan man jo få scoren lett om man bare går inn for det. Lave scores burde også være med. f.eks. 1337 aka bruke en gammel maskin / laptop. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Liten forbedring: 13347 Link til ORB Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alias: han sendte meg en på pm, og den var gyldig, så plutselig stoppet den og fungere linken.Han står på lista, ferdig med det. Gsx: Oppdaterer om en stund:) OK..men han må vel endre format på orben sin for at den skal virke. Forlanger man en gyldig ORB så må det faktisk gjelde for alle. Lenke til kommentar
LarsSkogmo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Prøvde litt, kom ikke nærmere i kveld i allefall =) http://service.futuremark.com/compare?3dm06=12653950 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Alias: han sendte meg en på pm, og den var gyldig, så plutselig stoppet den og fungere linken.Han står på lista, ferdig med det. Gsx: Oppdaterer om en stund:) OK..men han må vel endre format på orben sin for at den skal virke. Forlanger man en gyldig ORB så må det faktisk gjelde for alle. . Så null-toleranse deluxe eller noe i den duren. Ikke noe poeng og vise meg eller Nizzen på pm. Den SKAL legges ut her. Kommer til og legge dette i førsteposten siden dette kommer til og gjelde resten av konken også. Submit, få lagt ut screen og orb her før den blir godkjent. Lite tilegg: Jeg vet hvor iriterende det er og være med i en konk og noe ikke funker selv om man gjør alt rett, derfor tok jeg den avgjørelsen. Bare for og forklare så jeg ikke blir skutt. Endret 8. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Alias: han sendte meg en på pm, og den var gyldig, så plutselig stoppet den og fungere linken.Han står på lista, ferdig med det. Gsx: Oppdaterer om en stund:) OK..men han må vel endre format på orben sin for at den skal virke. Forlanger man en gyldig ORB så må det faktisk gjelde for alle. Greit, jeg fjerner den bare for og unngå den tutinga her nå, for jeg sitter ikke og lyger om og ha sett den for og få med han eller noe. Han viste meg over pm for han var usikker på om det var rett og etter en liten stund så funket den ikke lengre. Men jeg gidder ikke mer. Submit, få lagt ut screen og orb her før den blir godkjent. Enten så får du/dere holde et nivå på denne tevlingen som tåler at man spør på en ordentlig måte, eller så må man la det være. Det er dere selv som forlanger ORB som dokumentasjon og da nytter det ikke å komme med at den er sett på en PM som ingen andre har sett. Det er å sette deg/dere selv i en umulig situasjon. Det må jo være rimelig enkelt å legge ut orben på riktig format som da vil virke sånn at saken er ute av verden. Og vennligst ikke omtal meg som at jeg tuter når jeg påpeker noe som opplagt ser tvilsomt ut. Endret 8. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Bare en liten tanke fra meg, når man kommer nærmere en finale kan man jo tenke på at man har tre scores man skal komme nermest mulig. Da blir det litt "vanskligere" i form av at man må ha fler scores som varierer.Nå kan man jo få scoren lett om man bare går inn for det. Lave scores burde også være med. f.eks. 1337 aka bruke en gammel maskin / laptop. det SKAL være lett har vi sagt. Det er for og ha det morsomt;) Kommer til og komme konker der man skal få rævkjørt utstyret sitt, men det skjer ikke i denne. denne er for og ha det morsomt, morsomt og litt mer morsomt. Og for og lære seg hvordan man holder et viss nivå. Alias: Beklager tonen min, hater bare og være drittsekken;) Gjorde med engang som du sa, som jeg også alltid har gjort hittil. Og man har lov til og bli lei og si feil ting og jeg beklager det. Og du vet godt jeg tåler og få spørsmål noe du har gjort tidligere;) JEg tok et feil valg og jeg forandret det. Man har lov til og gjøre feil når det er første gangen man prøver og holde en "konkuranse" Så kan vi legge det ferdig der? Endret 8. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Og man har lov til og bli lei og si feil ting og jeg beklager det. Alle kan gjøre feil så det er selvsagt lov. Beklagelse akseptert og vi glemmer det hele og går videre. Hvordan går det forresten med bihulene, bedre? Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå sitter jeg her da og klokker. Så får jeg rund 13350. Da tenker jeg det at å senke timings på ram vil være det lille jeg trenger, så jeg øker latency på tRAS, tRCD og tRRD med 1. Hva skjer da? Jo, Jeg fikk en boost på 400poeng. Hvordan kan dette forklares? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gjør det heller enklere for deg selv og bare klokk cpu ned litt Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Gjør det heller enklere for deg selv og bare klokk cpu ned litt Joda, jeg gikk tilbake til det, men skulle gjerne hatt en forklaring på hvorfor man får høyere score ved å øke latency. Endret 8. desember 2009 av lolwat Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Og til ALLE dere som har fått 13337, dere har flaks Min var vertfall 120% flaks og ikke noe mer... Du må legge ut screenshot og orb her, hjelper ikke hvor mye tillit, kred osv. jeg har siden de som er med i konken umulig kan vite hva som er sant og ikke. Den avgjørelsen jeg tok der var feil av meg, men rett skal være rett. Og man har lov til og bli lei og si feil ting og jeg beklager det. Alle kan gjøre feil så det er selvsagt lov. Beklagelse akseptert og vi glemmer det hele og går videre. Hvordan går det forresten med bihulene, bedre? Vondt som fa.. i bihulene og huet, kanskje derfor jeg er småiritert. Ikke meningen og la det gå utover deg, setter stor pris på ha et ekstra sett med øyer her:) Siden en viss annen fyr ikke gjør det....... Hvis det er avgjørelser jeg er usikker på så kommer jeg til og ta det opp med -Alias- og TMWH før noe blir bestemt. Så det ikke skjer noe slikt som skjedde i dag skjer igjen. Endret 8. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) pcmark 05 hevder hele tiden at en av testene feilet :S urgh... det blir en lang natt spørsmål til en kyndig en: bruker msi afterburner for å klokke skjermkortet, men det eneste jeg får justert er volten til skjermkortet. Alt annet resettes når jeg trykker apply. Er det noe jeg må låse opp? Endret 9. desember 2009 av anbar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det der skjer hvis jeg bruker "Hemlock"-drivern:S Har du prøvd med en annen driver? Skal ikke være behov for og låse opp noe, ikke etter det jeg har opplevd hittil. Endret 9. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
reger Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) 13332. blir sikkert bedre ettervært men må iværtfall ha ett gyldig resultat http://service.futuremark.com/resultAnalyz...p;resultType=14 ati 4850 core - 668MHz memory - 999MHz cpu - 4207MHz~4,2GHz scoren ligger i orb linken. ny score 13332 Endret 9. desember 2009 av reger Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hm... nå skjønner jeg ingenting. Etter at jeg satte inn 8800gts kortet som physx kort sammen med 4870 kortet, så klarer ikke pcen å restarte. Ergo får jeg ikke klokket cpu'n heller. Noen tips? hm... nå skjønner jeg ingenting. Etter at jeg satte inn 8800gts kortet som physx kort sammen med 4870 kortet, så klarer ikke pcen å restarte. Ergo får jeg ikke klokket cpu'n heller(post peepet kommer ikke og skjermen går svart etter save and exit i bios). Noen tips? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 jeg dro ut 8800 kortet, klokket bitte litt, klokket litt ned igjen, og bang... 13340. Jeg skal ned 3 punkter til... orb da håper jeg bare orb'n funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå