Gavekort Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Wee! Er det nødvendig å komme enda nærmere 10000 eller er det ett fett? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Denne runder er for og få med folk, det blir flere runder;) Og du er med videre=) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den er grei! Gleder meg til neste utfordring! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hihi, kul konkurranse, eg joinar vel når eg får tid, vil eg tru. Flott initiativ! Det er slikt ein treng meir av! Edit: God mulighet til å begynne å klokke igjen? Ja, dette er ei veldig god mulegheit/grunn/unnskyldning for å begynne å klokke igjen... Endret 1. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nice konkurranse! Jeg melder meg inn i morgen, da jeg er på den bærbare skolepc'en nå. Ligger vel på rundt 16-17k i 3dmark06 om jeg ikke er helt på jordet nå.. :] Men poster bilde osv i morgen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Unnskyldning?! Jeg klokker alle PCene jeg snubler over, og gjør det med glede! Har til og med klokket laptopen min. (HP 6715b) Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Detta var en fin konkurranse. Fikk ~9950 poeng i 3Dmark06 men hadde visst en gammel versjon som ikke var "støttet" lengre v1.0.2. Så får laste ned oppdatert v1.1.0 og prøve å komme så nerme 10k som mulig igjen. Eksempel: Mål 1000 poeng: Per får 950 poeng. Da får han -500 poeng Pål får 1100 poeng. Da får han -1000 poeng. Askeladden får 1001 poeng. Da får han - 1 poeng. Askeladden vinner runden! En liten feil her vel? askeladden får da vel - 10 poeng. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nå kopierte jeg bare Nizzen sitt eksempel, men det han mener er vel de poengene som mangler både pluss og minus. Så slik som jeg forstår det så skal det være Per får -50, Pål får -100 og Askedotten får -1;) Nærmest 1000 så blir det ihvertfall slik. Uansett så er det en grei sak og rette opp. De poengene man mangler fra 10000 som er målet nå blir minus, samme om man er over eller under. Nærmest 10000 er det som teller;) Husk screen-shot;) Edit: førsteposten rettet pga. liten feil på eksemplet. Var noen nuller for mye:) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ettersom hva jeg skjønte var det ingen vits med screenshot av 3Dmark06 da reglene tilsa at man måtte ha en ORB link på futuremark sidene. Fikk jo ikke lastet opp summen da jeg ikke hadde riktig versjon av 3Dmark06 Eksempelet i førsteposten hadde enten en feil = askeladden, eller to feil = Per og Pål. Men det er bare en bagatell. Skjønte godt hva som var greia, ikke noe problem å forstå. Bare litt pirk fra min side. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jo man skal ha screenshot=) Det står gpu-z og cpu-z skal være i bildet + screenscot av scoren. Det er helt vanlig prosedyre i oc-konker. "Poengsummen skal være godkjent og man skal ha link til ORB på futuremark siden. I tillegg skal det ligge ved et screenshot av poengsummen, cpu-z og gpu-z. Benchmarken må være kjørt etter at konkurransen er begynnt. Altså man kan ikkje bruke en gammel score man har liggende på ORB'en." Det har det stått hele tiden:) Og eksemplet over er rett utifra hvordan man skal finne en vinner. for de neste rundene så blir mye viktigere og være så nær som mulig for og ikke få minuspoeng. Altså får du 1050 får man -50 poeng og får du 950 får du -50 poeng. Den som er nærmest vinner. Poenget er og være nærmest mulig om det er underifra eller ovenifra scoremessig har null og si. Er ikke noe vansklig system syns jeg da:S Runden her er bare kvalikk. så vi vet hvem som er med i rundene som kommer:) Edit: beklager de skrivefeilene og mer som kan forekomme, men er pottesyk så har litt lim i huet. Exin: Det var 2 feil, som jeg rettet opp isted:) Bare bra du sier ifra om sånt. Vil ikke at det skal være misforståelser. Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja! Det jeg prøver å si er at jeg ikke hadde fått godkjent min score på ~9950 poeng i 3Dmark06 fordi jeg da bare hadde hatt screenshot og ikke ORB på futuremark fordi jeg ikke hadde v1.1.0 av 3Dmark06 Like morro med missforståelser hver gang hehe.! Sikkert dårlig formulert sist post.. Jaja ingen er perfekte, men det gjør jo ikke noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hehe, jeg misforstod gamske kraftig det du skrev:P Ingen er perfekte, takk og lov for det :!: uansett så var det en pen score, alltid iriterende når noe slikt som det der skjer:S Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg og Nizzen kommer med en liten jule-konkuranse=)Det er Dirt 2 som er i potten til 1,2 og 3 plass pluss en bonuspremie til 1.plassen. Hehe, noen som har kjøpt litt for mange HD 5870 her eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) :!: Er faktisk medlemmer som har donert noen=) Vi gjorde det for vi syns det hadde vært gøy og det er jo artig og prøve og få til noe slikt på forumet. Prøve og få folk til og klokke:) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) :!: Er faktisk medlemmer som har donert noen=) Vi gjorde det for vi syns det hadde vært gøy og det er jo artig og prøve og få til noe slikt på forumet. Prøve og få folk til og klokke:) Ikke noe i veien med det. Jeg bare synes det er påfallende at Nizzen i andre tråder poster bilder av sine 5870 i quadfire. Der jeg antar Dirt 2 følger med hvert eksemplar Flott tiltak dog. Endret 1. desember 2009 av srbz Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 9996! ikke værst Oldman Dette kan bli morro! Endret 1. desember 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er resultata etter denne første runden teljande, eller er dette kun for "påmelding" til konkurransen vidare? Lenke til kommentar
aremidtb Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://service.futuremark.com/home.action;...29DEBE3C674FAAF Er dette riktig postet? Dette så morsomt ut, og jeg er ny i over(/underklokking i dette tilfellet) og vil kanskje dra med meg noen nye kunnskaper under denne lille konkuransen! Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Men siden man kan bruke hvilken som helst oppløsning og velge selv 3DMark-versjon man vil bruke, hvor er utfordring? bare ved å manipulere oppløsning får man nærmest hvilken som helst resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå