Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Førstepost oppdatert med hva dere skal gjøre i 2.runde;) Er ikke perfekt skrevet, men blir "fingjort" når kvalikken er over:) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Starter nå jeg da... Men hvorfor kan det ikke gå over en helg? siden mange av oss har jobb, skole, lekser ETC som gjør det litt plagsomt og gjøre slikt på uke dagene.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Enig med andre her, må gå over en helg, selv har jeg flere eksamer denne uka og mange prøver neste uke, er ikke serlig tid til annet enn skole for tiden Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Legger ut mitt resultat. Det er da til den første konkurangsen. Fikk 10002 poeng, og brukte 3D Mark 06 (la ut et resultat på 9973poeng for 10-15min siden, men fikk akkurat dette resultatet etter å ha gjort en liten endring i "Anti-Aliasing Quality"). Regner med det er i orden? ORB Link: Link! Printscreen: Dette ser greit ut ? Eller er det noe jeg mangler ? Endret 7. desember 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Trur du har tulla litt med eksempelet igjen, Amanita... Edit: Om runde 2, altså: "Så foreks. for du 11400 så får du -63 poeng." 11400 - 13337 = -1937 Endret 7. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) nå blir jeg forbanna, beklager Breidablikk. Syk og samtidig ha kontroll på konken. er lik rot av og til. Skal få det rettet:) Takk for at du påpekte det:) Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det står 13337 i førstepost. No skreiv du 11337... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nå skal det være rett.......... Hansifansi: Alt er lov;) Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå skal det være rett.......... Hansifansi: Alt er lov;) Nydelig Takk skal du ha Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og da har man kommet til området der man må leke med hertzene kose litt med hw'en så går det nok så bra så. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Starter nå jeg da...Men hvorfor kan det ikke gå over en helg? siden mange av oss har jobb, skole, lekser ETC som gjør det litt plagsomt og gjøre slikt på uke dagene.. Skal man gå over en helg hver runde, så blir man ikkje ferdig før jul. Kan man ikkje være med på konkurransen, så er det nok av folk som kan. Slik er det med alle konkurranser. Kan man ikkje, så går muligheten til den som kan. Er sikker på at de som har mest lyst til å vinne får tid UANSETT Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det stemmer ^^ Har eksamen imorgen, men sitter heller her og underklokker og har allerede fått en score med avvik på kun +109, men prøver å forbedre den edit#1: +67 edit#2: +31 Endret 7. desember 2009 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Oppvarmingen er igang ORB BTW: http://service.futuremark.com/compare?3dm06=12645701 Endret 7. desember 2009 av RandomNOOB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Starter nå jeg da...Men hvorfor kan det ikke gå over en helg? siden mange av oss har jobb, skole, lekser ETC som gjør det litt plagsomt og gjøre slikt på uke dagene.. For skulle vi tatt hensyn til alle sine ønsker så hadde det tatt veldig lang tid, jeg ksulle ømske vi kunne oppfylle alt. Men dette er liksom noe for oss nerder som ser den o`store gleden i og tweake på pcen våres. Beklager hvis dette ødelegger for noen og hvis det er noen som ikke får vært med pga. sli kdet er satt opp så kan jeg ihvertfall "trøste" litt med at jeg og Nizzen kommer med flere konker. Vi har forresten fått en ganske så "fet" premie fra Microplex, står i førsteposten. Men den er ikke lik som den du finner hvis du søker. Den "custom"-dør med muligheter for 2 vifter og noen andre småting. MEN bakdelen er at det kommer ikke til Norge før i Februar, men håper at personen som vinner ser plusset i at han får et kabinett som er kliss nytt:) Og en stor takk til Minhund som har hjulpet oss med og få muligheten til å tilby en sikkelig premie:) Håper dett får også forumbrukere til og fortsette med klokking og bidra på sin måte til miljøet som jeg syns er veldig viktig og få frem. Jo flere vi er samlet jo bedre kan vi gjøre det;) RandomNoob: Litt til tweaking nå så har du den;) Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Høres bra ut ! Resultater kommer fra meg i kveld Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fristen er 4 dager fra kl.23.00 i dag. Scoren må være etter det klokkeslettet og datoen i dag. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 GAH T_T orker ikke mer tweaking nå, får vente og se om det er flere enn 16 som har bedre score enn -17, så får jeg vel tweake litt til, men hittill så holder det ORB-en finner dere ved å trykke på meg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) WHAAT!?!? Var ikke meninga.. 100% flaks .. jeg SVERGER!!! jeg la bare på 10 på GPU clock/memory når jeg hvar på 13200 elns og fikk detta :-/ Orb: http://service.futuremark.com/home.action;...D4F0351E56625AA Edit: si hvis jeg skal legge til bedre bilde hvis dere skal sjekke om dette er faket... men det skjer imorra... Endret 7. desember 2009 av Submit Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahaha! Bra jobba Synd den var før 23.00 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå