Lokki Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Greit resultat det Lokki, men ser jeg Norton nede i hjørnet Ups.... Men for å komme under 11000 måtte jeg ha et program som bruker resurser og hva er da bedre en gode gamle Norton!! Den unskyldningen fortjener nesten en premie :!: Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ORB-en er satt som privat, sett den til public er du snill. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ORB er ikke så viktig i denne runden er det blitt sagt Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ORB-en er satt som privat, sett den til public er du snill. Som du sikker skjønner så har jeg ikke helt go idetta (enda) så jeg lurte bare på hvordan kan jeg ende den etter jeg har lukka 3Dmark og jeg også får den erroren at den er priv? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke tenk på det Random:) Du er kvalisert så det holder:D Litt av poenget med konken her er at de som ikke har klokket så mye og kanskje har lyst og prøve litt skal få muligheten:) Bare husk ORB til neste runde får da blir ting litt mer "alvorlig" Kjempescore by the way Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 På tide med Round#2 ? Lenke til kommentar
Hjelp__Meg Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 På tide med Round#2 ? +1 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) +3 (legg til RandomNOOB i kvalikken da Skjønner deg Soppen Endret 7. desember 2009 av lars_era Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Runde 2 ja, kommer ikke før i morra. Fristen er i kveld så............... Og Lars, jeg vet hvem som ikke er på lista Er bare at jeg gidder ikke og konstant fylle lista:P Men heldigvis så er det bare i dag igjen:) Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da får vi bare håpe neste runde innebærer enda mer underklokking og presisjonsklokking. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hadde ett visst håp om at hva neste runde innebærer skulle kommme ut i dag. både kjærring og barnefri og en helg kveld til å sitte foran kassa og kose seg med under/overklokking måtte vært en genial mandag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da får vi bare håpe neste runde innebærer enda mer underklokking og presisjonsklokking. Selv om jeg ikke var med på denne konkurransen så må jeg si meg enig, er jo presisjonsklokking som er mest morro. Så kudos til Soppen og Nizzen for bra tiltak, og så åpne regler at selv de uheldige av oss som sitter med gammel maskinvare kan hevde seg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke nødvendigvis, om du har for gammel hardware så sliter du med klokking, vil ikke si at hardware ble klokkbart før Northwood-generasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke nødvendigvis, om du har for gammel hardware så sliter du med klokking, vil ikke si at hardware ble klokkbart før Northwood-generasjonen. Du glemmer helt den smått legendariske Intel Celeron 300A? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den er helt ukjent for meg. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den er helt ukjent for meg. Det burde den ikke være, http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intel_Celeron_300A_MHz.jpg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 En sånn har jeg i en skuff Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Grunnen er at jeg ikke var gamle karen på den tiden, og den ligger i dødsonen mellom aktuell hardware og retro-hardware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Grunnen er at jeg ikke var gamle karen på den tiden, og den ligger i dødsonen mellom aktuell hardware og retro-hardware. Jeg var heller ikke gamle karen, men jeg har en liten forkjærlighet for de der, selv om jeg aldri egentlig brukte en PC med de der noe særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå