aGal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skal bygge meg ny PC i morgen, regner med posten klarer å frakte pakka mi til butikken. Kan se om jeg gidder teste den maskina i løpet av helgen. Da må jeg i allefall satse på 10 k i vantage. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Du er jo kvalisert, men vil man prøve og forbedre scoren sin så er jo det såklart lov Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du er jo kvalisert, men vil man prøve og forbedre scoren sin så er jo det såklart lov I know, morro å se hva en ny maskin klarer uansett da Men blir det ikke bedre enn scoren jeg har fra før så dropper jeg å poste resultat. Trur kanskje jeg har litt for svakt skjermkort, et HD3870. Må vente til neste år for å få HD5870 tenker jeg Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan jeg bli med ? poster bilde straks isåfall Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan jeg bli med ? poster bilde straks isåfall Alle kan bli med, les første post. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor poster folk veldig ofte uten å vite hva tråden dreier seg om egentlig? Lese 1 post pleier å lønne seg liksom Nå skal jeg endelig spille Dirt 2! Og det kan også noen av dere snart hvis dere gjør det bra nok i denne konkurransen Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) okei^^ Her er noen bilder som ble tatt for ei stund siden. Specs i signaturen ^^ Også leste jeg første post. men det jeg lurte på var om jeg forsatt kunne vinne noe^^ Edit : oi, søren, første man til 10k. må endre testene... Endret 4. desember 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) LOOOL ! Har du LEST første post egentlig? :laugh: Edit: Bursdag 26 April 1995 Du er unnskyldt Endret 4. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 b-i-m-m-e: Du bomme! For det første er dato feil(den skal være fra denne uken!) og for det andre er score for høy til at du kommer med! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 LOOOL ! Har du LEST første post egentlig? :laugh: Edit: Bursdag 26 April 1995 Du er unnskyldt what ? unnskyldt , haha. Kan ta en test seinere Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er ikke første mann til 10k nei.. Man må bare ha mellom 9000 og 11000 3dmarks for å KVALIFISERES til konkurransen. Lese førstepost hjelper mye. :!: Lenke til kommentar
9001 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hello. http://service.futuremark.com/compare?3dm06=12621990 Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Mitt bidrag Endret 5. desember 2009 av lolwat Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bildet viser ikkje hos meg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Mitt bidrag : http://dump.no/files/606f209b0baa/OC.jpg Bra jobba Endret 5. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er mitt bidrag Men skal komme nærmere 10000 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eneste spørsmålet jeg sitter på er... Om vi kvalifiserer med en skrammlete gammel Socket A maskin, må vi da kjøre hele løpet med denne? Eller kan vi dra fram Core i7'n senere? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 mener jeg leste en plass her at vi kunne bruke så mange maskiner vi kunne (let på en av de 2 siste sidene en plass) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Eneste spørsmålet jeg sitter på er...Om vi kvalifiserer med en skrammlete gammel Socket A maskin, må vi da kjøre hele løpet med denne? Eller kan vi dra fram Core i7'n senere? Bare lek så mye du vil med så mange pcer du vil;) Vi skal jo ha det gøy eller hva? Både jeg og Nizzen vil prøve og lage flere konker fremover for og få opp miljøet litt, og når man ser hvor mange vi har nå...tror det er 42stk. som skal være med videre så er det MAGE flere enn vi i det hele tatt håpte på. Så jeg håper dette kan være med og bidra til og få tilbake det som vi hadde på forumet for noen år siden;) Og vi prøver og få tak i sikkelige premier også, men jeg skriver ikke det opp før vi er sikre på hva det blir. Denne konken skal gå helt frem til rett før jul=) (før selve juleferien osv. begynner så forhåpentligvis alle som er kvaliserte får bidratt ) Endret 6. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg har i allefall blitt inspirert av denne tråden. Hacket nettopp hovedkortet mitt (Asus Maximus 2 Formula) til å støtte SLI og doblet scoren min i 3DMark Vantage (gikk fra 4800 og noe til 10803) Hadde egentlig ikke tenkt til å bry meg så mye om SLI selv om jeg har 2 skjermkort siden jeg kun bruker maskinen til kontorformål Endret 6. desember 2009 av xibriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå