Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er jo kvalisert, men vil man prøve og forbedre scoren sin så er jo det såklart lov :thumbup:

 

I know, morro å se hva en ny maskin klarer uansett da :)

Men blir det ikke bedre enn scoren jeg har fra før så dropper jeg å poste resultat.

Trur kanskje jeg har litt for svakt skjermkort, et HD3870. Må vente til neste år for å få HD5870 tenker jeg :(

Lenke til kommentar
Eneste spørsmålet jeg sitter på er...

Om vi kvalifiserer med en skrammlete gammel Socket A maskin, må vi da kjøre hele løpet med denne? Eller kan vi dra fram Core i7'n senere?

 

Bare lek så mye du vil med så mange pcer du vil;)

Vi skal jo ha det gøy eller hva?

 

Både jeg og Nizzen vil prøve og lage flere konker fremover for og få opp miljøet litt, og når man ser hvor mange vi har nå...tror det er 42stk. som skal være med videre så er det MAGE flere enn vi i det hele tatt håpte på.

Så jeg håper dette kan være med og bidra til og få tilbake det som vi hadde på forumet for noen år siden;)

 

Og vi prøver og få tak i sikkelige premier også, men jeg skriver ikke det opp før vi er sikre på hva det blir.

Denne konken skal gå helt frem til rett før jul=)

(før selve juleferien osv. begynner så forhåpentligvis alle som er kvaliserte får bidratt )

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg har i allefall blitt inspirert av denne tråden. Hacket nettopp hovedkortet mitt (Asus Maximus 2 Formula) til å støtte SLI og doblet scoren min i 3DMark Vantage (gikk fra 4800 og noe til 10803) :)

 

Hadde egentlig ikke tenkt til å bry meg så mye om SLI selv om jeg har 2 skjermkort siden jeg kun bruker maskinen til kontorformål :p

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...