Verbal Hologram Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei jeg lager videoer på youtube men vil ha en intro. Hvordan fikser jeg dette? Er det noen maler? Vil ha noe som ser profft ut og lett å endre på. Så vil ha en mal som er profft. Kan godt koste penger hvilket program trenger jeg og er det noen maler og hvordan gjør jeg det? Takk for all hjelpen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 bump ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 bruker du mac eller windows? Uansett er vel after effect en god intro-maker. På mac kan du ellers bruke apple motion eller noe. De fleste videoredigerings-programmene har vel noen enkle maler med bevegelig tekst antar jeg. De jeg har nevnt koster, men http://jahshaka.org/ skal visstnok være et godt alternativ. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Bruker windows 7 og vista. Kan godt koste penger har sony vegas pro 9 har den noen maler? Siden er nokså blank på video redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå