Minni_83 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hei eg har fått meg nye støvletter, men de gnage litt på helen på høgre foten og ikkje på venstre, noen gode råd,? vi har fått en sparay vi skal spraye på. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 gnagsårplaster? Alle sko pleier å være litt harde i begynnelsen. De blir nok bedre etterhvert Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det går seg ofte til. Du kan også prøve med andre (litt tykkere) sokker, en (annen) ileggssåle, eller å snøre strammere. Eller rett og slett bytte dem. Gnagsår er noe dritt - særlig i fottøy du har tenkt å bruke daglig. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 vi kan ikkje bytte dem, det var det eneste paret vi hadde, men kanskje det komme seg når eg går inn med de litt hverdag og spaye sånn stoff på, vi disponerer på de. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvilket materiale er de laget av? Om det er lær, har jeg hørt at det går an å gni dem inn med litt... konjakk? Whisky? Noe sånt der det gnager, og så gå med dem. Da skal de visstnok tilpasse seg bedre. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 det var skinn men størrelsen var opprinnelig mindre enn det eg pleie å bruke størrelsen var 37 og eg pleie bruke 38\39. vi leverte dem inn og fikk pengene igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå