hoddevik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har ALLE BMW X5 4-hjulsdrift, eller er det mulig å få denne bilen levert kun med bakhjulsdrift? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei. X står for firehjulsdrift i BMW verden. Så i så fall må du ombygge. Men hva skal man med en terreng bil uten 4wd? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 ... det er en ny tid X1 er å få drevet på to hjul. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Uhm my bad i så fall, er ikke så oppdatert på de nyere X seriene. Men X5 er jeg ganske sikker på at er 4wd? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jepp. X3 og X5 leveres kun med drift på alle fire. X1 leveres i noen utgaver med drift på kun bakhjulene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jepp, og for å skille de heter firehjulsdrevne utgaver xDrive og bakhjulsdrevne utgaver sDrive. Endret 30. november 2009 av OML Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20012652 denne da? Står jo bakhjulsdrift, vet ikke helt va jeg skal tro:p Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fjas. X5 har riktignok et firehjulsdriftsystem som hovedsaklig trekker på bakhjulene (90% eller noe slikt), men som fritt kan fordele kreftene foran og/eller bak alt ettersom hvor det trengs. Som sagt; det er kun[/url] X1 i X-serien til BMW som kan fås med tohjulsdrift. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har det virkelig noe å si? En X5 er like dynamisk som en båt uansett så hva slags hjuldrift den har, har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har det virkelig noe å si? En X5 er like dynamisk som en båt uansett så hva slags hjuldrift den har, har ikke så mye å si. Klart det har noe å si. Prøvd forskjellen kanskje? Den er ganske markant. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har det virkelig noe å si? En X5 er like dynamisk som en båt uansett så hva slags hjuldrift den har, har ikke så mye å si. Klart det har noe å si. Prøvd forskjellen kanskje? Den er ganske markant. Hvis du har prøvd en X5 med bakhjulsdrift, vil jeg gjerne at du forteller meg hvor. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har det virkelig noe å si? En X5 er like dynamisk som en båt uansett så hva slags hjuldrift den har, har ikke så mye å si. Klart det har noe å si. Prøvd forskjellen kanskje? Den er ganske markant. Hvis du har prøvd en X5 med bakhjulsdrift, vil jeg gjerne at du forteller meg hvor. Nå snakker jeg om forskjellen på rwd vs. xwd. Ikke nødvendigvis på X5 dog, da den, som du sier, ikke kommer med bakhjulstrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå