2the_maXX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg venter nå som ett barn på min første htc telefon. Nemlig HD2, og jeg har forstått ut i fra tester at den ikke har scandinavisk tastatur. altså æ ø å.. Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvor jeg finner programmer, eventuelt tweaks som kan endre tastaturet på den. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Henger meg på denne... legger også merke til at HD2 IKKE foreslår ord i ordlisten som inneholder Æ Ø og Å.. smått irriterende Lenke til kommentar
lalala Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jo den foreslår ord som inneholder æ ø å, men du må sette tastaturet til telefontastatur, ikke Qwerty f.eks. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det hjelper ikke meg stort, vil ikke bruke telefontastatur.. da kunne jeg kjøpt en Nokia 6700 eller noe sånn.. vil bruke qwerty med ÆØÅ... Husker det var samma trøbbel på HTC Hero, der ble saker og ting løst med en SW oppdatering Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Til dere som vil ha et det beste tastaturet til HD2: Last ned fingerkeyboard 2.1 (har qwerty tastatur med æøå) her er æøå fremme sånn at man slipper å holde inne en knapp. Endret 1. desember 2009 av HDlover Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://www.ipetitions.com/petition/norkeyhtc/ Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Til dere som vil ha et det beste tastaturet til HD2: Last ned fingerkeyboard 2.1 (har qwerty tastatur med æøå) her er æøå fremme sånn at man slipper å holde inne en knapp. Dette her, eller? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå