Mato Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hei jeg ska kjøpe meg en ny tlf nå , blir en SE satio , noe som jeg regner med vil medføre litt nettbruk , noe som gjøre at jeg må ha noe bedre en det jeg har i dag jeg er usikker på hva jeg har i dag , en det er et av disse " gratis" abo som gir så og så mange gratis minutter og sms og har enda ikke sett snurten av en regning , so det sier seg at forbruket mitt er lite jeg har sett på chess : https://www.chess.no/abonnement/andre/chess...h/chess-itouch/ dette kommer opp på telepriser.no som det som er billigs med standarforbruk og 500 mb data . et jeg lurer på om det er noen abonomang som utmereker seg med tanke på sparsomt forbruk , jeg regner med at jeg får noen nettbruk sidne telefonen støtter dette på en bra måte . Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Chess iTouch, som du nevner her, eller One Call Faktura + Extra Data tjeneste. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 det kan se ut som one call er det billigste alternativet ut av de 2 , jeg har tele2 sin tilsvarende ting til faktura , så det og betale 169 i måneden for data er ikke ille , er jo for det meste plasser med wifi dekning uansett så er vell på jobben og litt sånt data blir brukt . Lenke til kommentar
suringen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...mp;distdepid=62 Friends inkludert uten kostnad Dette er billig.. Synd at det er siste dag i dag man kan få tak i dette abonnementet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvordan veit du at Friends er inkludert? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Månedspris: 0,00 Og nederst står det: Nå med Friends. Snakka faktisk med kundeservice idag, og de kunne bekrefte det. Er jo et abonnement som vanligvis selges til de som jobber i Chess, så det burde jo være et rimelig et! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg har onecall folkepakka til 199 imnd. 0 i oppstart, 400 sms og ringeminutter inkludert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå