Baldiman Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvilket kort har best tv-out Ati eller Nvidia? Vurderer å bytte tilbake til Ati hvis Tv ut funksjonen er bra på de nye radeon kortene. Noen erfaringer?? Gull! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Selv merker jeg ingen forskjell men de sier ati er best Lenke til kommentar
Chief Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Liker ikke måte ATI har bygget opp TV ut på sine kort, men det er smak og behag! Man ser nok ikke forkjell på bildet ettersom TV'en er dårlig unsett. Skal man ha PC bilder bra på TV'en, må den ha monitor inngang! -Chief- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sant, vanlig TV er noe dritt. Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Skal i utgangspunktet kun se film og er fullstendig klar over at man blir hugger´n etter kort tid ved vanlig pc bruk på tv. Har et g-force 2 kort nå og bruker tv-tool på s-video ut. Jeg har vært såpass fornøyd med det at jeg ikke har leid en videofilm på flere måneder. hehehehe... Så trenger jeg et nytt skjermkort med dvi og god tv- ut.. (passiv kjøling) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Radeon-kortene er kjent for best bildekvalitet (også kalt 2D-kvalitet) av spillkortene. De fleste som kjøper kort til filmbruk, går for Radeon. Sjekk www.avforum.no under "HTPC". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ATi har litt bedre farger og finere bilder enn Nvidia. Har begge og erfart det selv. ATi er også mer brukervennlig på TV ut enn sin konkurrent Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har aldri hatt problemer på tv-ut på ati-kort (så langt tilbake som mach64) mens nvidia kan være litt mer tungvinte, ingen er dårlige men jeg synes ati er bedre der my2cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå