Old Game Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jotun: Skjer med all denne brifinga om status og penger? Blir ikke populær blant oss semi-fattige i arbeidsklassen av slikt. Du minner meg herved om: Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen http://www.overklassen.no/index.html Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe... Overklasse er en klasse det og. Dessverre tilhører eg ikke den nei. Men eg lever "in denial". By the way: Det er ikke overklassens mål å bli populær blandt de laverestående. Kun sine egne og de over en i samfunnet man bryr seg om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Da var profilen min oppdatert. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer! (Reknar med eg såg kva del som var oppdatert, ellers får du oversjå kommentaren over. ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Du har rett Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Høres bra ut. Enda ein Jotun som skal springe rundt og skrive ting med kvitt på diskusjonsforum? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jotun Jr. Skal passe på å lære han/hun godt opp slik at han kan bruke slike triks for at selv de som ikke forstår ironi kan forstå at noe er ironi United skal hvertfall bli klubben. Men det faller seg jo naturlig. Hvilke alternativer er det? Kanskje Liverpool hvis det blir jente. Jenterødt.... Men neppe. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Viktig å passe litt på der ja. Berre å ta med han/ho på OT eit par gongar. Det brukar å gjere bra inntrykk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer, for faen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hehehe. Må kanskje komme meg på OT sjøl og, endelig en knallgod unnskyldning!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Gratulerer Jotun, that's a pretty big thing! Endret 14. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Nja, relativt liten sak enda 7cm og 20gram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Snakker du om snabben eller? åja, han var ikke komt... Endret 14. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Wow, gratulerer Jotun Var å shoppa drakter istad, og så mange bra for småunger. Selv om det er lett å falle for fristelsen med jenterød Liverpool-drakt så må du aldri finne på å tre noe sånt over ungen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hahahaha. Det var fantastisk niko! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 NYDELIG! Nei, det blir djevelrødt til graven! Steike ka femi den "fyren" er gitt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Steike ka femi den "fyren" er gitt. BILDET ER FOTOSJÅPPA DA!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Herlig bilde Niko Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Han ligner veldig på han geeken i Criminal minds. And not in a good way. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Var det planlagt, eller var det et uhell? Uansett flott at du bidrar med flere United-supportere til verden. Så det kule United-draktsettet for babyer på butikken istad. Vi prøvde å tenke over om noen hadde driti seg ut mtp sengegymnastikk og beskyttelse, men fant ingen å kunne gi den i gave til. Uansett, kos deg noen mnd. Vil tippe det blir et helvete om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå