Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Navn? Jotun er mitt etternavn, min oldefar startet Jotun , har en del familiepenger Peer, du lyver! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Navn? Jotun er mitt etternavn, min oldefar startet Jotun , har en del familiepenger Peer, du lyver! Nei, jeg lyver ei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Navn? Jotun er mitt etternavn, min oldefar startet Jotun , har en del familiepenger Peer, du lyver! Nei, jeg lyver ei. I følge telefonkatalogen og skattelistene gjør du det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Skattelistene lyver ja. Ikke eg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen andre som synes det var rimelig "freaky" at Herr Brun sjekket Jotun på skattelistene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen andre som synes det var rimelig "freaky" at Herr Brun sjekket Jotun på skattelistene? Hehe. Jeg fikk nummeret hans når dere spilte mot city, for jeg skulle sende ham melding med scoringene. Av ren rutine sjekka jeg nummeret i telefonkatalogen og lagra med navn og etternavn. Så var jeg temmelig sikker på at jeg ikke kunne huske å ha sett mellom- eller etternavnet "Jotun" på telefonkatalogen. Sjekka igjen i dag, der var det ikke. Heller ikke skattelistene kunne fortelle meg at han hadde mer enn 2 navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen med mye fritid? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen med mye fritid? Nei. Men ALT annet blir så uhorvelig interessant når du burde lese til eksamen... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen med mye fritid? Nei. Men ALT annet blir så uhorvelig interessant når du burde lese til eksamen... Haha, kan definitivt skrive under på denne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Stalker! Plutselig blitt farlig å oppgi nummeret sitt på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kjenner det jeg også, lager unnskyldninger for meg selv hele tida. Jobber med å sjonglere med 4 ballen nå... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, føler alltid en ufattelig trang til å støvsuge teppet når jeg tar frem bøkene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen andre som synes det var rimelig "freaky" at Herr Brun sjekket Jotun på skattelistene? Hehe. Jeg fikk nummeret hans når dere spilte mot city, for jeg skulle sende ham melding med scoringene. Av ren rutine sjekka jeg nummeret i telefonkatalogen og lagra med navn og etternavn. Så var jeg temmelig sikker på at jeg ikke kunne huske å ha sett mellom- eller etternavnet "Jotun" på telefonkatalogen. Sjekka igjen i dag, der var det ikke. Heller ikke skattelistene kunne fortelle meg at han hadde mer enn 2 navn. Arsenal Sherlock Brun. Arsenal Og seff, er ikke akkurat mye seriøs i den profilen. Skattelistene dog, de lyver, det gjør også telefonkatalogen.no. La du merke til tittelen til det nummeret du søkte på Brun? :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Nei? Ser ikke noe tittel? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ahh. Haha! Så ikke det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Å joda :!: Trenger ikke å skjule alt heller da. Jeg som hadde tenkt å sende deg en gave. Men jeg vet at du er fra Bergen, så jeg finner deg en dag. Endret 6. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bare å skrive Jotun, Bergen. Alle i posten vet kem eg er. Er jo rimelig kjent familie. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Mykje kjekkare å ta bilder, enn å bli tatt bilder av, det er iallefall mi meining. Og etter å ha tatt bilder av endel skuleelevar det siste året, så ser det ut som at mange andre har det på same måten. Skolebilder hvor? Endret 6. desember 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bergensområdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå