Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som synes det var rimelig "freaky" at Herr Brun sjekket Jotun på skattelistene?

Hehe. Jeg fikk nummeret hans når dere spilte mot city, for jeg skulle sende ham melding med scoringene. Av ren rutine sjekka jeg nummeret i telefonkatalogen og lagra med navn og etternavn. Så var jeg temmelig sikker på at jeg ikke kunne huske å ha sett mellom- eller etternavnet "Jotun" på telefonkatalogen. Sjekka igjen i dag, der var det ikke. Heller ikke skattelistene kunne fortelle meg at han hadde mer enn 2 navn.

Lenke til kommentar
Noen andre som synes det var rimelig "freaky" at Herr Brun sjekket Jotun på skattelistene?

Hehe. Jeg fikk nummeret hans når dere spilte mot city, for jeg skulle sende ham melding med scoringene. Av ren rutine sjekka jeg nummeret i telefonkatalogen og lagra med navn og etternavn. Så var jeg temmelig sikker på at jeg ikke kunne huske å ha sett mellom- eller etternavnet "Jotun" på telefonkatalogen. Sjekka igjen i dag, der var det ikke. Heller ikke skattelistene kunne fortelle meg at han hadde mer enn 2 navn.

 

Arsenal Sherlock Brun. Arsenal :)

 

Og seff, er ikke akkurat mye seriøs i den profilen. Skattelistene dog, de lyver, det gjør også telefonkatalogen.no.

 

La du merke til tittelen til det nummeret du søkte på Brun? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...