Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg elsker dere alle litt. Jeg har også utallige timer med spilling av Pokemon, Zelda OOT, DOOM og Sonic. Jeg var nintendo fan-boy helt til Gamecuben tok kvelden. Jeg hadde også en mørk periode med WoW, Hyrlen, men heldigvis var den svært kort.

 

@Plagueis: Jeg har sett den sammen med utallige andre.

 

EDIT: Hadde også sånn Tamagotchi-sak.

EDIT2: Zelda OOT må jo være tidenes spill Hyrlen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Wisbatov har fått 4 respektpoeng. Latias har mistet 4!

 

Nintendofan, tyder på en IQ over normalen. Men Wii må møtes med kors og hvitløk, men at man kan spille SNES og Gamecubespill på den er kjærkomment.

 

Jeg glemte forresten Metroid som et av mine favorittspill, Super metroid på SNES. Det er spillet sitt det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Nintendofan, tyder på en IQ over normalen. Men Wii må møtes med kors og hvitløk, men at man kan spille SNES spille og Gamecubespill på den er kjærkomment.

 

Jeg glemte forresten Metroid som et av mine favorittspill, Super metroid på SNES. Det er spillet sitt det.

 

Rundet Super Mario World på emulator her om dagen. Var dårlig etter svineinfluensavaksinen.

 

Det var legendary! :D

Lenke til kommentar

Slenger meg på Nintendo-bølgen her, selv om de har skuffet STORT de siste 7-8 årene. Zelda OOT er min all-time-favorite og det vil aldri endre seg. Zelda er bare helt utrolig. Jeg er drita nå, så kanskje det er gleden for Zelda som gjør at mitt innlegg lyser. Gamecube og Wii er 2 DRITTKONSOLLER. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte disse var pga Zelda-spillene som ble utgitt på dem (Wind Waker og Twilight Princess). Ellers er det jo Golden Eye, Mario 64 osv. som var helt MAGISK. Spill nå om dagen kan ha så bra grafikk at jeg kommer bare pga det. Men det slår faen meg ikke disse spillene. Har så mye minner fra SNES og N64. Samme opplevelsen har jeg ikke oppnådd de siste årene.

 

Ellers kan jeg nevne at Eddik/Salt-potetgull er helt SYKT godt. Fantastisk at Maarud brakte denne smaken tilbake til Norge slik at jeg slipper å komme tilbake med sår munn etter utenlandsreiser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...