PSV Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor skjemmes? Var det ikke artig der og da? Jeg har ikke noe problem med å se tilbake på utallige timer med Pokémon og kan si at jeg hadde det dritmorsomt. (Dog på Game Boy og ikke N64, da sistnevnte var ganske kjedelig.) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hehe, Sonic på Sega var ein klassikar når eg var liten. Var sinnsjukt dårleg, men det var gøy likevel. Hadde ikkje spelet sjølv, så måtte på besøk til ein kamerat kvar gong, noko han kanskje ikkje likte like godt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg elsker dere alle litt. Jeg har også utallige timer med spilling av Pokemon, Zelda OOT, DOOM og Sonic. Jeg var nintendo fan-boy helt til Gamecuben tok kvelden. Jeg hadde også en mørk periode med WoW, Hyrlen, men heldigvis var den svært kort. @Plagueis: Jeg har sett den sammen med utallige andre. EDIT: Hadde også sånn Tamagotchi-sak. EDIT2: Zelda OOT må jo være tidenes spill Hyrlen. Endret 5. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror jeg elsker dere alle litt. Jeg har også utallige timer med spilling av Pokemon Pokémon er fantastisk. Spiller det fortsatt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Wisbatov har fått 4 respektpoeng. Latias har mistet 4! Nintendofan, tyder på en IQ over normalen. Men Wii må møtes med kors og hvitløk, men at man kan spille SNES og Gamecubespill på den er kjærkomment. Jeg glemte forresten Metroid som et av mine favorittspill, Super metroid på SNES. Det er spillet sitt det. Endret 5. desember 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Pokemon på gameboy var awesome i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Er det ikke en fordel at alle setter seg selv i spoiler. Blir så mye mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Nintendofan, tyder på en IQ over normalen. Men Wii må møtes med kors og hvitløk, men at man kan spille SNES spille og Gamecubespill på den er kjærkomment. Jeg glemte forresten Metroid som et av mine favorittspill, Super metroid på SNES. Det er spillet sitt det. Rundet Super Mario World på emulator her om dagen. Var dårlig etter svineinfluensavaksinen. Det var legendary! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Slenger meg på Nintendo-bølgen her, selv om de har skuffet STORT de siste 7-8 årene. Zelda OOT er min all-time-favorite og det vil aldri endre seg. Zelda er bare helt utrolig. Jeg er drita nå, så kanskje det er gleden for Zelda som gjør at mitt innlegg lyser. Gamecube og Wii er 2 DRITTKONSOLLER. Den eneste grunnen til at jeg kjøpte disse var pga Zelda-spillene som ble utgitt på dem (Wind Waker og Twilight Princess). Ellers er det jo Golden Eye, Mario 64 osv. som var helt MAGISK. Spill nå om dagen kan ha så bra grafikk at jeg kommer bare pga det. Men det slår faen meg ikke disse spillene. Har så mye minner fra SNES og N64. Samme opplevelsen har jeg ikke oppnådd de siste årene. Ellers kan jeg nevne at Eddik/Salt-potetgull er helt SYKT godt. Fantastisk at Maarud brakte denne smaken tilbake til Norge slik at jeg slipper å komme tilbake med sår munn etter utenlandsreiser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Er den virkelig så god? Har ikke turt å kjøpe den enda mtp. dårlige opplevelser med eddik. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Det hørtes bare ekkelt ut med Eddik&Salt, har jeg virkelig gått glipp av noe!? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Are you fucking kiddin me.. Fy faen. Den er ikke like god som den utenlandske. Men fuy faen såå god den er! Stikk på butta på mandag og kjøp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Butikkene er da åpent i morgen også. Om jeg blir skuffet, så vet jeg hvem som får skylden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Vet ikke om de har den på den lokale, men den skal jeg spore opp! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Eddik og salt er det mest fantastiske som finnes, vel, nei egentlig ikke. Fjellchips Rømme og Pepper var det mest fantastiske som fantes, men nå er det Eddik og salt. Det er magisk. Morsomt hvor mange likheter det er mellom oss United-supportere her på forumet forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kunne vært en liten familie, mye det samme. Om vi hadde bodd i samme nabolag hadde garantert de fleste vært omgangsvenner, Wis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg bor noen minutter unna Wisbatov. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg bor også noen minutter unna Wisbatov. Tomhel også forøvrig. Ferdig med min Eddik/Salt potetgull nå. FY FAEN DEN PULTE I KJEFTEN!! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Garantert, TomHel. Vi hadde vært en kick-ass familie, haha Jeg er ordentlig keen på supportertreff i romjulen og håper så mange som mulig kan komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Points er next door! Hva med alle mann til hytta di i romjula? Vi tilbringer jo mer tid sammen enn vanlige venner. Rart å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå