Gå til innhold

Manchester United: Supporterprofiler - Diskusjonstråd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør det faktisk ikke.

 

Hvilke andre spill nerdet du som kid Hyrlen? Og om du fortsatt spiller, hvilke går det i?

 

Etter en fin diskusjon om emnet med iRoman, må jeg nevne GTA 1. Epic. Quake og Tekken 1 var jeg også en sucker for. I de yngre trenåra var det mer War Craft 3 og CS.

Jeg nerdet mye for å si det mildt. Monkey Island, Heroes, Doom, Wolfenstein, Mario, Alex the kid, Gain ground, Donkey kong country, Zelda (absolutt alle), mye Disneyspill, Super probotector (Contra3), Fifa, Aces over the pacific, Megaman, Railroad Tycoon, Sim City, C&C... Ja jeg kunne fortsatt i evigheter.

 

Når jeg traff tenårene var det Zelda oot, Goldeneye, Mariokart, CS, Red Alert 3, Starcraft, Quake3 m.fl. Så hadde jeg den mørke perioden i livet mitt med Wow. Ja jeg skjemmes.

 

Nå for tiden spiller jeg Left4dead2 aktivt, å inntil nylig spilte jeg også heroes of Newerth (dota-klon). Det som går igjen hos meg er hvertfall PC og Nintendo-klassikere. Godt gameplay slår bra grafikk anyday.

 

Iddqd = udødelighet

Idkfa = alle våpen og nøkkelkort

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ahhh, cheats var det så klart.

 

Har spilt så og si alt du nevner Hyrlen. Var ingen fan av Zelda og spesielt ikke Wow dog.

 

Goldeneye, Mario og Perfect Dark på Nintendo64 - det blir ikke bedre. Siden du innrømte WOW, får vel jeg innrømme pokémon på N64 :(

 

Favorittspillet mitt som barn (før Doom) var SEGA's Sonic 2. Jeg var alltid den søte røde reven, mens bestekompisen min var Sonic.

 

sonic2-01.jpg

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

HAHA, jeg måtte også være Tails. Helt bortkastet egentlig, bare mot bossene man fikk gi litt juling!

 

Nestsiste boss i Sonic 2 var forøvrig helt jævlig. Mecho-Sonic eller hva han het. Mye verre enn sistebossen. Noen som husker cheaten til Sonic 1? Venstre, høyre, ned, opp, c,b,a, select? Rart hvor mye man har pugget som liten.

 

Men Zelda oot, jeg syns oppriktig synd på de som ikke spilte det som ung. Faen for et spill.

 

Wow er forøvrig kreft i pixelform, men pokemon er faen verre :p

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

HAHAHAHA LETT! Trodde jeg var alene om Sonic gitt :D

 

Endret innlegget mitt å la på Pokemon, så slipper du å føle deg skitten for WOW. De aller fleste kompisene mine var Zelda fanboys, men jeg kom aldri inn i spillet - dessverre. Det regnes vel som et av de beste spillene alltime.

 

Edit: Pokemon var aldri favorittspill, det må sies. Tipper jeg spilte det en uke tilsammen, men jeg skjems til dags dato for den synden. Altså, du kommer ikke lavere...

 

Bare sånn for moro skyld, siden vi har spilt så mye av det samme. Gikk det i pokemonkort, slammers og en 1pxl gameboy-esque sak, hvor man skulle mate et dyr (egg?) eller noe slikt, på barneskolen? Det kunne overspise og dø osv. Umulig å forklare, men om du har spilt det, vet du hva jeg mener. Typisk skoleaktivitet. Tipper det kom litt etter din tid på barneskolen, men.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Wow skjemmes jeg faen for. Makan til bortkastet tid, men alle mine kompiser spilte det. Gutter som man aldri skulle tro var nørder.

 

Tamagotchi's ja, jeg husker dem! Ja dem kom nok akkurat for seint for meg. Men de hadde slik en morsom killswitch på baksiden man kunne trykke på med en kvass blyant. Tok knekken på mange ukers arbeid. Var alltid like morsomt når man kom over disse små piperene hos venniner og kompiser. Pokemon kom nok også for seint for min del, for meg var det helt banalt å se det på tv. Jeg vokste opp med Turtles og Disney, pokemon var jo helt syre.

 

Men nå er det natt kjekken, mer mimring senere!

Lenke til kommentar

Din bølle! Ja, sov godt smukken. Men kan ikke la denne stå ubesvart for min egen del. Jeg er også stor fanboy av Turtels/Disney filmer og må ha det svart på hvit. Dips på Pan (Dustin Hoffman/Robin Williams) mens vi er innpå klassikere fra tidlig 90-tall.

 

hook.jpg

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...